דף הבית / אהבה / זוגיות / איך להיות מאושר?

איך להיות מאושר?

photo_rav_gh70_238.jpg

מן העיתונות: קבוצת מדענים מאוניברסיטת הארוורד ואוניברסיטת קליפורניה גילו שאדם מאושר יכול להדביק במצב שלו אנשים סביבו. אם חבר שלך מאושר, יש לך סיכוי של 15% להיות מאושר. אם חבר של חבר שלך מאושר, יש לך סיכוי של 10% להיות מאושר גם כן ואם האדם השלישי בשרשרת מאושר, אז יש לך סיכוי של 5.6% להיות מאושר.

התייחסותי: אם היינו בצורה הדדית מדביקים (או מטעינים) זה את זה באושר, כל אחד מאיתנו היה יכול להיות מאושר במאה אחוז מהזמן. אדם יכול לומר – אבל אני לא מאושר איך אגרום לאחר להיות מאושר? זה לא תירוץ, אם אתה תחייך, אפילו בצורה מלאכותית, האדם שמולך ירגיש את השמחה שלך כמשהו ממשי ואמיתי, וכתוצאה מכך יהיה מאושר יותר, שמח יותר. השרשרת תעבור מאחד לשני ולבסוף תחזור גם אליך ממישהו אחר.
כך נוהגים המקובלים המתחילים, שטרם השיגו את גדלות הבורא, הם "מדביקים" זה את זה כדי להתעלות באופן מלאכותי מעל האגו. בזמן שהם עדין ללא תכונת האהבה זה לזה הם מטפחים את האהבה באופן מלאכותי, הם כביכול "משחקים באהבה", ואז היא מופיעה. משום שעל ידי הרצון שלהם הם מזמינים מלמעלה את האור המתקן – האור המקיף.
כך גם בעולם שלנו ילד גדל ומתפתח על ידי חיקוי המבוגרים. גם הוא, באותה דרך מושך על עצמו, באופן לא מודע, את האנרגיה העליונה. כלומר את המדרגה הבאה של התפתחותו, בגלל שהוא משתוקק להשיג אותה. אין בעולם שלנו שיטה אחרת של עליה ממדרגה למדרגה. אפילו בדרך התפתחותו של החי או הצומח, ניתן לראות את אותו עיקרון: שלילת המצב הקיים והשתוקקות למצב הבא הם המהווים את הכוח המניע לשינוי ולגדילה. חכמת הקבלה משתמשת בכוחות טבע קיימים!

על אושר

ידיעה שפורסמה בסוכנות רויטרס: המשבר משפיע על נשים פחות מגברים. נשים יותר אופטימיות, הן משקיעות יותר בקשר עם ילדיהן ועם חברות, ומושפעות פחות מהיחסים שלהן עם המנהלים והחברים שלהן בעבודה, והן גם מסופקות יותר מגברים בחיי המין שלהן. מצב רוחם של הגברים מושפע יותר מרווחתם הכלכלית.
מתוך תוצאות הסקר שנערך ב-51 מדינות נמצא: האושר אינו תלוי בכסף. מספר האנשים המאושרים במדינות העניות יותר, עולה על מספרם במדינות המפותחות.

התייחסותי: מעורר קנאה, נכון?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest