דף הבית / כללי / איך לדבר על ידי הלב

איך לדבר על ידי הלב

הערה: מדענים טוענים כי קצב הלב הנשי מהיר מקצב הלב הגברי. לגבר 70 פעימות בדקה, לאישה 78 פעימות בדקה. ובכל זאת, אצל זוגות שחיים יחד, המקצבים של הלב והנשימה הופכים להיות דומים, במיוחד אם היחסים שלהם קרובים. אולם, אם אנשים אפילו סתם כך עושים פעולה ביחד בהתלהבות, אז הלבבות שלהם מתכווננים זה עם זה.

תגובתי: זוהי השפעה של בני אדם זה על זה. הם נכנסים לתאום מלא, אפילו אם הם עובדים בקולקטיב אחד ואין ביניהם שום קשרים קרובים או תחביבים משותפים. בכל מקרה זו עבודה אחת, אווירה אחת.

השפעתו של האדם על הסביבה שלו היא רבגונית. אנחנו רואים שאנשים שחיים במדינה אחת, רוכשים מנטאליות משותפת, ואם אנשים חיים שם יחד זמן ממושך, הם אפילו רוכשים קווי אופי של אלה שמאכלסים את אותה מדינה. זה כבר לא תלוי בבני האדם, אלא באדמה עצמה עליה הם חיים.

שאלה: איך זה מתרחש בחכמת הקבלה?

תשובתי: בחכמת הקבלה זה סיפור אחר לגמרי. מתוך העיסוק בחכמת הקבלה, אנחנו הופכים להיות מקושרים לא ברמה הגשמית. כאשר חיים על אדמה אחת, נושמים אוויר אחד, פועלת עלינו אותה אווירה רדיואקטיבית ועוד פרמטרים שעליהם אנחנו אפילו לא יודעים. אנחנו נמשכים למטרה משותפת ובתוכה רואים את עצמנו. מה גם שאת עצמך אתה יכול לראות רק כאשר אתה מתמוסס בתוך החברים שלך.

לכן מופיע איחוד, חדירה הדדית, שלא נמצאים בשום סוג אחר של השפעה אנושית הדדית. בחכמת הקבלה יוצא שאנחנו לא סתם דומים זה לזה, אלא אנחנו יוצרים יחד מערכת, שבה אנחנו החלקים המרכיבים אותה, ואחד אינו יכול להתקיים ללא השני. לכן במערכת הזו הכול קיים בדרגה אחת מעל העולם הזה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 2.10.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest