דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך אפשר להרגיש את העולם העליון? 

איך אפשר להרגיש את העולם העליון? 

שאלה: איך אבין שעברתי לדרגה עליונה יותר של הקיום?

תשובתי: אתה תראה ותבין את זה מתוך מה שתחווה, מפני שתעבור למצב שאינו מוגבל על ידי הגוף הגשמי שלך, השכל והרגשות הגשמיים. תתחיל לתפוס הכול לא בתוכך, אלא במסה הכללית שאיתה תהיה מקושר הדדית באופן מלא, ושבה כל בני האדם על פני האדמה ירכשו תכונה יחידה של אדם אחד ויחיד.

כדי להבין ובאמת להרגיש את המצב העליון, צריך לחוות אותו דרך הלימוד של חכמת הקבלה. חכמת הקבלה היא חכמה מדעית ומעשית. כפי שבילדות לימדו אותך איך לתפוס את העולם הזה, להימצא בתוכו, להרגיש אותו, לעשות בירורים ולהגיב, כך ילמדו אותך בצורה עוד יותר יסודית, לתפוס את העולם העליון.

אתה הרי נולדת עם חושים גשמיים, ואילו את החושים הרוחניים אתה צריך ליצור בעצמך בקשר עם האחרים. השיטה הזאת לא נוצרת ומתממשת באדם בצורה אוטומטית, כל אחד חייב לגלות אותה בתוכו. וגם אם מישהו מהלומדים יסרב עכשיו לעשות את זה, אז מאוחר יותר הוא בכל מקרה יצטרך להשלים את שלבי המשחק שלו, לא יכול להיות אחרת, מפני שאנחנו קיימים בהתפתחות. דרגות דומם, צומח וחי של הטבע, הם שלבי האבולוציה שעברנו ועכשיו לפנינו נמצא השלב הבא, דרגת אדם, שבה אנחנו נתקיים בדמות הכללית, המשותפת, המקיפה והאינטגרלית של האדם.

מתוך תוכנית הרדיו "הד של מוסקבה", 25.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest