דף הבית / אקטואליה / איבדנו את הפחד מפני מלחמה גרעינית

איבדנו את הפחד מפני מלחמה גרעינית

הודעה: כיום מעטים מתארים לעצמם מהי מלחמה גרעינית, ואם היא תתרחש כבר בשעות הראשונות ייהרגו בה 70-80 מיליון בני אדם! ולאחר מכן, במהלך כמה שבועות גם כל יתר העולם. את זה מוכיחים מודלים ממוחשבים שונים. הזמן, דחק מתוך התודעה של בני האדם את המלחמה הגרעינית כאיום ריאלי.

לארה"ב ולרוסיה יש כעשר ערים גדולות, והכמות הקיימת של ראשי נפץ גרעיניים תספיק כדי למחות אותן מעל מפני האדמה. התוצאות המשניות, זיהום רדיואקטיבי, שריפות, זיהום האטמוספירה בעשן, כל אלה ייהפכו כעבור זמן קצר לאסון עבור כל יתר העולם. לכן, לארה"ב וגם לרוסיה, אין שום סיכוי לשרוד במקרה של חילופי מהלומות גרעיניות בקנה מידה גדול. כך גם למדינות אחרות, כולל אלה שנמצאות באפריקה או באסיה, מפני שהאטמוספירה של כדור הארץ תהפוך להיות אטומה (לא שקופה) למשך שנים רבות, דבר שיגרום לקריסה של כל תחום החקלאות, אלה שיישארו חיים יקנאו במתים. בני האדם ימותו תוך כדי סבל בחושך מוחלט מרעב ומחלות, על גבי הריסות רדיואקטיביות, שעד אז היוו את הציביליזציה.

תגובתי: על פי חכמת הקבלה, אם לא נשתוקק לרסן בזמן את האגו שלנו על ידי גילוי הבורא, אז האגו בהכרח יביא אותנו למלחמה גרעינית. הרי לא קיימות דרכים אחרות, פרט לדרך ייסורים שהיא בתוך האגו, או דרך האור שהיא למעלה מהאגו, למעלה מהטבע שלנו, בעלייה מעליו לתכונת ההשפעה וחיבור.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest