דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אחת מן השתיים: אהבה או מוות

אחת מן השתיים: אהבה או מוות

photo_rav_gh70_271.jpg

שאלה: ישנם אנשים, קבוצות, ארגונים ותנועות, שמרגישים את עצמם כגוף אחד וקרובים לטבע. הם אומרים שהם אוהבים אחד את השני, את הצמחים, את בעלי החיים. האם זוהי אהבת הזולת?

תשובה: אהבת הזולת היא חוק טבע, תנאי של העולם הסובב אותנו, שפתאום התגלה בנו, כי גדלנו עד לדרגה שלו. כמו אדם שמגיע לבגרות וחייב לקיים את חוקי החברה.

תארו לעצמכם שפתאום כלי התקשורת מודיעים שעד סוף השנה כל אחד חייב להגיע לאהבת הזולת, ומי שלא יצליח – יושמד. וזה ממש לא מצחיק. תנאי כזה קיים בטבע, אנחנו פשוט לא רואים אותו!

אז מה נעשה? כולנו נצטרך ללמוד איך להגיע לאהבת הזולת: מה החוק הזה אומר, מה הטבע רוצה מאיתנו. האם אפשר להתחמק ממנו? גם את זה צריך ללמוד: ואם פתאום זה אפשרי?!

ורק מתוך הלימוד נבין, שאין לאן לברוח, שיש רק פתרון אחד ויחיד: לתקן את עצמנו על ידי כוח מיוחד. הכוח המיוחד הזה קיים בטבע, והוא פועל רק במקרה שבו אתה רוצה לתקן את עצמך ולהגיע לאהבת הזולת.

מבין מיליארדי התדרים, יש גל אחד שאותו תקלוט רק אם תרצה. מאיתנו נדרש רק לכוון את עצמנו לגל הזה: אני רוצה רק את אהבת הזולת, ושום דבר חוץ מזה! ואז הכוח הזה בא ומתקן אותך.
כל שאר החיפושים מביאים אותנו למשבר, כדי שנוכל לגלות את הדרך הזאת אל המטרה. לאט לאט נסגרים לנו כיוונים אחרים, וזה נקרא "מכות מצרים". בסופו של דבר, אנחנו צריכים לראות שאין ברירה, אפילו שזה חושך, אני מוכן ורוצה לברוח, ורק לכיוון אחד – לאהבת הזולת! הרי לאן ברחו ממצרים? רק אל האהבה, כפי שמתברר מהאיחוד שמגיע בהר סיני מיד אחרי הבריחה.

פוסטים קודמים בנושא:
משחק לפי כללים חדשים
ועוד ידיעות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest