אחראי על האנושות

מתוך הכנס בנובוסיבירסק, שיעור מס' 6

איזה עתיד צפוי לאנושות, כי הרי עם כל יום שחולף האנושות מרגישה את עצמה יותר ויותר מבולבלת? תחת רברבנות חיצונית מסתתרים אנשים קטנים ומבולבלים, שלא יודעים מה לעשות. והם ימשיכו להיזרק מצד לצד, בכך שמנסים לכבות את השריפות של כל הבעיות: הסוציאליות, הפוליטיות, הכלכליות, האקולוגיות. ואילו הבעיות תלכנה ותגדלנה, מפני שבמרכזן נמצא האדם שאינו מותאם למערכת החדשה, לעולם החדש.

לכן לפנינו ניצבת בעיה גדולה מאוד, לספר לאנושות על העולם החדש ועל איך להיות מותאמים אליו. אנחנו צריכים להרגיש את עצמנו אחראים לכך.

לא צריך להמתין עד שהייסורים יזרזו את ההתפתחות של האנושות, הם דווקא להיפך, מאטים את התהליך הזה. האדם מסתתר מייסורים, מתכווץ ולא יכול לתפוס שום דבר. במקום התרחבות, השגה ותיקון, הוא מתחיל לסגת לאחור, לכיוון ההפוך. רק הכרה נכונה של הבעיות תזרז את ההתפתחות שלו. לכן אנחנו צריכים להשקיע את כל הכוחות, כדי להביא את המסר שלנו לאנושות.

חינוך אינטגרלי, השכלה אינטגרלית, אינטגרליות בכל הרמות, השכבות, העמים, המדינות, בזה טמון עתידה של האנושות, אין שיטה אחרת. רק בנו, בקבוצה העולמית שלנו תלוי, באיזו דרך ללכת לקראת זה: "על ידי המקל אל האושר" או בדרך טובה וקצרה. לכן אני קורא לכם לחשוב על זה ולפתח תוכניות ברורות ומדויקות של ההפצה שלנו.

ההפצה מורכבת משתי מערכות :

  • הפצה פנימית: קשר בין כל אלה שלומדים את חכמת הקבלה ומשתוקקים לאיחוד, וכמו כן בינם לבין העולם.
  • הפצה חיצונית: אינטרנט, ספרים, הרצאות, סדנאות וכולי.

אבל אחד לא צריך להיות ממומש על חשבון השני! היחס צריך להיות כזה, שבתוכנו אנחנו צריכים כל הזמן להתרחב, לחנך מורים, מארגנים. מאות אלפים, מיליוני בני אדם יזדקקו לכל אחד מאיתנו!

אתם תראו איך בזמן הקרוב יופיע הצורך לכך. אפילו היום, אם היינו מוכנים, אז היינו יכולים למצוא לעצמנו שימוש בתחום של החינוך האינטגרלי. אתם יכולים הכול! אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה כל אחד מכם הוא בעל ערך רב לעולם! אתם צריכים לחנך את עצמכם להיות המורים של העולם. בזה הערובה לעתיד הטוב של האנושות.

אני מקווה שאנחנו נוכל להביא לעולם את הגישה החדשה, במיוחד דרך החלק הפנימי שלנו, דרך ההפצה החיצונית, דרך הרשת הכללית, שקושרת את כל בני האדם בעולם. זה תלוי רק בנו. וכאן, וודאי, ההפרעות האישיות שלנו, או שתעזורנה לנו או שתהוונה מכשול בהשלמת המשימה הזאת.

מתוך שיעור בכנס בנובוסיבירסק, 09.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו והעולם בשלב הנוכחי
הדרך של הקבוצה העולמית
זמן חדש, אנחנו חדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest