דף הבית / אהבה / אהבה מסדרת את כולם יחד

אהבה מסדרת את כולם יחד

"חוק האהבה לא יצוייר בין גדול לקטן, כי שני אוהבים אמיתיים צריכים להרגיש השוואה ביניהם". (בעל הסולם, מאמר "חכמת הקבלה והפילוסופיה")

מי גדול יותר, התינוק או ההורים שלו? עבור ההורים הוא הכי גדול, הם מוכנים לתת לו הכול. זאת אומרת, אם יש קשרי אהבה, אז אין הבדל בין קטן לגדול. ולכן אנחנו בכלל עוד לא מבינים את חוק האהבה, עד כמה הוא מיישר את הכול ואנחנו לא צריכים לתקן שום דבר, רע וטוב, אמת ושקר. כל הדברים כל כך מתחברים זה לזה וכל כך משלימים זה את זה, עד שהכול הופך להיות אחד. האהבה ממש מסדרת את כולם יחד.

הערה: היום נעשים כל כך הרבה מאמצים באנושות כדי להשוות את אלו שמקופחים ופה בעל הסולם מתאר איזשהו מפתח.

תגובתי: כן, במשפט אחד, זה מה שחסר. ואם לא זה, לא יעזור שום דבר. תמיד תרגיש זה כנגד זה, שחור, לבן, אדום, צהוב, שמן, רזה, גברים, נשים, קטנים, מבוגרים וכן הלאה. כל אחד פשוט ירגיש את עצמו ביחס לשני, או במינוס או בפלוס או בשניהם יחד. אתה לא יכול לעשות שום דבר עם כל חלקי הבריאה, אחרי השבירה היא הפכה להיות אגואיסטית, כל אחד נמצא בתוך העיגול שלו, בתוך הכדור שלו, וכל הכדורים האלה מתנגשים, ואף אחד לא יודע איך לנצח את השני, לנצל את השני ובאיזו צורה הם יכולים להגיע למצב שהכול יהיה כאחד.

אנחנו יכולים לראות מה קורה בין עמים, בין מדינות, האגו מפריד את כולם ולא יכולים להתקרב זה לזה. וזה רק יילך ויהיה עוד יותר גרוע. אנחנו חושבים שהאנושות תתפתח ותשתפר, היא תתפתח ותרגיש בירידה שמתמשכת כל הזמן. לא יהיה יותר טוב.

 

 

מתוך שיעור הקבלה היומי, 23.12.2020

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest