דף הבית / חינוך, ילדים / אדם מסוכן יותר מחיה

אדם מסוכן יותר מחיה

שאלה: אדם, שמנצל ומדכא אדם אחר, לא נמצא באיזון עם הטבע. אבל האם זה לא דבר טבעי בשבילו, מפני שכך הוא הטבע שלו?

תשובתי: זה טבעי אם אתה משתמש במשהו רק למען הקיום הביולוגי שלך, במסגרות של האגו הבהמי שלך, בדיוק כפי שזאב טורף כבשה כדי לחיות ולא יותר מזה.

אבל האדם מוכן לשעבד את כל בני האדם על פני כדור הארץ. וזה דבר לא טבעי, מפני שהוא, בהתאם להתפתחות הפוטנציאלית הביולוגית שלו, בסך הכול חיה, ואילו בחלק האנושי שלו הוא צריך להשתמש ברמה אחרת לגמרי.

בגוף הפיזי (הבהמי) שלו, האדם צריך לקבל כמות מסוימת של אנרגיה. כל חיה יכולה לנצל לשם כך את הסביבה שלה. הוא נמצא בנישה ביולוגית מסוימת, שמהווה את הבית שלו ששם הוא ניזון, מתרבה, וכולי. כך קיים כל יצור ביולוגי, מחרק קטנטן ועד פיל.

לכן המצב החלבוני שלנו זקוק לאנרגיה, ובמטרה הזאת אתה יכול לנצל, בדיוק כמו החיות, את הסביבה שלך, שבמסגרות האלה הן טורפות זו את זו, הורגות ואוכלות. בהקשר לזה בני אדם בעבר היו כאלה, כמו חיות.

אבל אצל החיות, חוץ מהתקפה קיימת שיטה מיוחדת של הגנה. למשל, אם הפנתרים נלחמים זה בזה, אז הם לא גורמים נזק זה לזה, אלא פשוט מאיימים, בכך שמבררים מי חזק יותר, ואז החלש מציית ועוזב. כך זה מתרחש בקֵרב כל סוגי החיות: אף פעם אחד לא הורג את השני, מפני שהם לא אוכלים את בני מינם.

בעוד שבקרב בני האדם, ישנם אוכלי אדם (קניבלים). אצל החיות זה לא קיים, הן אף פעם לא אוכלות את בני מינן, אלא ניזונות לפי סכימה מסוימת, הורגות ואוכלות רק סוגים מסוימים של חיות ורק בכמות שדרושה להן כדי למלא את אנרגיית החיים. אם האריה שוכב עם בטן מלאה, אז אתה יכול לעבור לידו והוא לא יסתכל עליך.

ואילו האדם אינו יכול לשׂבוע. האגו שלו, חוץ מהסוג הבהמי, הוא גם אנושי. ועל ידי התוספת הזאת של הדרגה האנושית, הוא מוכן לרמוס תחתיו את כל העולם.

בעבר האגו היה נמצא בדרגה רגילה, אחר כך במשך אלפי שנים הוא התפתח יותר ויותר בתוכנו, ובזמן האחרון הוא החל לעלות בצורה חדה, באופן אקספוננציאלי. עכשיו הוא מתחיל להתעגל וכבר עובר מאגו אינדיבידואלי לאינטגרלי, לגלובלי.

מתוך שיחה על "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שהשם "אדם" יישמע גאה
הקו האדום: זהירות – אדם!
מיהו האדם שבנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest