דף הבית / המשבר ופתרונו / אבטלה היא האידיאולוגיה החדשה של הצעירים באירופה

אבטלה היא האידיאולוגיה החדשה של הצעירים באירופה

דעה: המובטלים הצעירים באירופה אינם רוצים לקבל השכלה גבוהה או מקצועית, מסרבים לבצע עבודה לא מקצועית ומשאירים אותה למהגרים. בנוסף, הם רגילים לחיים טובים ואינם מתכוונים להתאמץ או לקחת סיכון בפתיחת עסק.

אבטלת ההמונים בקרב הצעירים של האיחוד האירופי קיבלה אופי מבני ארגוני והגיעה ל-23%, 8 מיליון איש (מגיל 17 עד 25, ביוון 54%, בספרד 53%, באיטליה, פורטוגל ואירלנד – מעל 30%). מתגבשת המגמה של דור אבוד – קבוצה חברתית פוליטית עצומה שמטילה את הפתרונות לבעיות החומרניות שלה על המדינה, כלומר, על האזרחים האחרים של אותה המדינה.

האבטלה בקרב הצעירים במדינות הדרום-אירופאיות מקבלת צורה אידיאולוגית ומתבטאת במחאות נגד הפוליטיקה הכלכלית הלא צודקת. הצעירים המובטלים המאוכזבים משוק העבודה מתחילים לבטא את עצמם בצורה אקטיבית בפוליטיקה, כאשר הצעירים שעובדים אינם יכולים להרשות זאת לעצמם בגלל חוסר זמן.

ללא נטל של המשפחה ובזכות קבלת סיוע כלכלי מהמדינה ומההורים, האנשים האלה עדיין יכולים להרשות לעצמם חיים מסופקים ונטולי צרות. המטרה הפוליטית העיקרית של המעמד הזה היא שמירה על המערכת הנוכחית, שביסודה חלק אחד של החברה נאלץ להחזיק ולפרנס את החלק האחר, שזו למעשה, התעלמות של ה"אידיאלים של הצדק החברתי".

התייחסותי: המשבר יביא את מספר המובטלים ל-90%, מכיוון שכמות כזו של אוכלוסייה היא "מיותרת" לשוק העבודה שירד עד המידה הסבירה (ההכרחית) שלו. מה לעשות עם שאר בני האדם – האנושות לא יודעת. מנקודת המבט של חכמת הקבלה הם נחוצים לחלוקת העבודה של כמה שעות בשבוע לכל אחד, ושאר הזמן יש להקדיש לחינוך הכללי ולמימוש של תוכנית האיחוד האינטגרלית של כל האנושות. העבודה הענקית הזאת היא מטרת הקיום שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
ארגון העבודה הבינלאומי ILO: האבטלה של הצעירים גדולה פי שלושה מהמבוגרים
הדור האבוד? – לא! הדור שהתגלה!
העולם לא בבעיה, פשוט מתחילה קטסטרופה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest