דף הבית / אקטואליה / אבו מאזן, שורשים של שנאה

אבו מאזן, שורשים של שנאה

מתוך מאמר דעה שהופיע ב"ישראל היום" – מאת ד"ר אדי כהן: "עבודת הדוקטורט שהגיש אבו מאזן במכון לחקר המזרחנות במוסקבה בשנת 1982, עוסקת ביחסים בין הנאציזם לבין הציונים מאז נחתם הסכם "ההעברה" בשנת 1933 בין התנועה הציונית לבין שלטונות הנאצים. אולם אם נבדוק אותה ביסודיות, נזהה בה בקלות את התעמולה הנאצית הארסית של הגרמנים כנגד היהודים.

בספרו "הפנים האחרות: הקשרים החשאיים בין הנאציזם לציונות", שיצא לאור ברבת עמון בשנת 1984 ומבוסס על אותו דוקטורט וזמין לקריאה אונליין לכל פלשתיני שיחפוץ בכך באתרו האישי, כתב אבו מאזן שראשי התנועה הציונית, כגון דוד בן־גוריון ומשה שרת, הם "השותפים הראשיים" והאחראים לשואה ולפשעים שהתחוללו במלחמת העולם השנייה. הם, לשיטתו, שותפים בהשמדת העם היהודי מאחר שעודדו רדיפת יהודים ואנטישמיות באירופה כדי להגביר את העלייה לארץ ישראל. אבו מאזן הרחיק לכת ואף קבע בספרו שהשואה היא מזימה שראשי הציונות קשרו כנגד העם היהודי ושכל מטרתה היא להקים בית לאומי בפלשתינה. כל מי שניסה לחשוף את אותה מזימה – בעיקר אחרי הקמת מדינת ישראל – חוסל על ידי הממסד הישראלי. וכאן אבו מאזן מצביע על "המסכן" אדולף אייכמן, אשר ניסה לחשוף את המזימה בין ה"יאהוד" לבין הנאצים, וזאת הסיבה שבגללה המוסד הישראלי, על פי אבו מאזן, חטף אותו מארגנטינה והוציא אותו להורג.

כיום ספרו של אבו מאזן נמצא על שולחנה של ועדת החוץ והביטחון. טוב יעשו המחוקקים וחברי הוועדה אם יזמנו דיון דחוף בעניין ההסתה הפלסטינית, הכול כך רלוונטית לימינו אלה. ההסתה ועלילת הדם הנמצאות בספרו של אבו מאזן יותר חזקות מכל פיגוע. אבו מאזן מנסה לסלף את ההיסטוריה אך בעיקר להסתיר את מעשיהם ואת פשעיהם של אלה שבאמת שיתפו פעולה עם הנאצים, אשר אינם אלא המופתי הפלשתיני של ירושלים החאג' אמין אל-חוסייני ובני פמלייתו, אשר התגוררו בגרמניה הנאצית בשנים 1941-1945. אותו מופתי אשר הסית נגד יהודי אירופה ונגד יהודי ארצות ערב, והביא למותם של אלפי יהודים בשואה".

אני חושב שזה לא חכם לחכות לשינויים בהתנהגות של אנשים, הם כולם מנוהלים. היחידים שיש להם בחירה חופשית הם היהודים שמסוגלים באיחוד ביניהם (בערבות), לגרום להופעתו של הכוח החיובי (הבורא) בעולם שלנו, ובכך להביא את העולם לטוב ואושר. כי בשל הנפילה מאהבה הדדית לשנאת חינם, נהרס בית המקדש לפני 2,000 שנה. עד שלא נשחזר את אותה האהבה, לא נחשב לעם ולמדינה. במקום אנטישמים, בואו נעסוק בעצמנו, ואז הם ייעלמו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest