דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / תתחיל הכול מימין

תתחיל הכול מימין

laitman_2009-02-20_5900_70r.jpg

Science Daily: אנשים תופסים טוב יותר ומסכימים מהר יותר לבקשות שהם שומעים באוזן ימין. אוזן ימין "שומעת טוב יותר" את הדיבור המילולי. מכוון שחלקו השמאלי של המוח מעבד את המידע המילולי והסימנים.

התייחסותי: חוכמת הקבלה מסבירה שצריך להתחיל הכול מימין. הצד הימני של הטבע הוא הצד הנותן, השמאלי הוא המקבל. תבקש, כשאתה פונה לאוזן ימין של האדם!

לפי חוכמת הקבלה מתחילים הכול מימין, ואחר כך פונים לשמאל. כלומר, לאחר שנצבר הכוח של "צד ימין", הכוח הנותן, ניתן לפנות ל"צד שמאל", היינו לתקן את האגואיזם של צד שמאל.

ידיעות קודמות בנושא:
משה ובלעם – כוחות מנוגדים
תמונות של המוח שלנו
אנו מסתכלים פנימה והעולם בתוכנו
ידיעות נוספות במדור: מציאות מדומה

4 comments

  1. מוזר מאוד...

    שלום לרב לייטמן אמרת שאין שדים ורוחות בגשמיות אבל אני שמעתי סיפור של קרוב משפחה : לפני 25 שנים בישוב מסוים בשרון בצריף רעוע גרה משפחה של כהנים ללא אבא ולכן הילדים אפילו לא ידעו שהם כהנים . יום אחד הילדים הלכו לעשות מצוות קבירת המת בבית הקברות אף על פי שלכהנים אסור להכנס לבית הקברות ובטח ובטח אסור להם להטמא בקבורת המת. הילדים חזרו הביתה ולאחר זמן מה התחילו לשמוע דפיקות חזקות ונוראיות בצריף שעשוי מפח – כולם יצאו מהבית והתחילו לחפש מה הרעש הזה הרעש לא הפסיק ולפי דברי קרוב המשפחה שלי הם עשו חיפושים ממש נרחבים ברדיוס של מאות מטרים לראות מה מקור הרעש החזק והנורא. לאט לאט כל אנשי הישוב הגיעו והמשטרה גם אך לא מצאו שום מקור לדפיקות הללו. לא נותרה ברירה וקראו לרב חכם של המקום – הרב בדק בספריו ושאל אותם מה הם עשו היום ? ברגע שהם סיפרו לו שהם היו בבית הקברות הרב ישר שלח את כולם להיטבל במקווה ואמר כמה ברכות מהספרים ורק אז הרעש נעלם. אני לומד קבלה 5 שנים ואני לא ידעתי מה להגיד לקרוב המשפחה שלי התחלתי לשאול אנשים מהישוב ששמעו על המקרה הזה וכולם יודעים על זה והיו נוכחים במקום באותם ימים – לאף אחד אין מושג מה זה כולם אומרים שהיו שם שדים. אחרי ששמעתי את הסיפור הזה התחלתי לחשוב – אולי באמת יש שדים הרי בקבלה רשום את המילים שדים, רוחות – אז בטח יש אותם בגשמיות כשורש וענף. הרי המקובלים לוקחים מושגים ומילים מהעולם הזה כדי לתאר את מה שמתרחש ברוחניות . אני מבולבל לגמרי וחסר תשובה…. בבקשה עזור לי לפתור את הסוגיה הזאת…. תודה רבה

  2. גם נעילת נעליים: נועל נעל ימנית ונועל נעל שמאלית, קושר שרוכי נעל שמאל,

    ומסיים בקשירת שרוכי נעל ימין, שיהיה נכלל בימין.

  3. דבר ידוע הוא כי אוזן ימין שומעת את העולם (חיצוני) ואילו אוזן שמאל שומעת את הגוף (פנימי). כל אוזן מאופננת לתדר שונה.

  4. סבי היה מקובל ידוע (גם בקרב מובלים)ממנו למדה
    אימי והציעה לנו הילדים להקפיד לקום מהמיטה על צד ימין.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest