דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / תרופה נגד המוות – טנטותרפיה?

תרופה נגד המוות – טנטותרפיה?

מיכאל לייטמן

שאלה: המוות נתפס כאיבוד שליטה מוחלט על הגוף. מפחיד לאבד שליטה על הגוף, כי זה אומר שאתה מת. ולמות מפחיד, כי הגוף מפסיק להיות שייך לנו.
יש שיטה שנקראת טנטותרפיה; הטנטותרפיסט עוזר למטופל להרפות את הגוף וגם את השכל בצורה מסוימת, ובכך הוא כאילו יוצר את המוות של המטופל, מכיר ביניהם. והמוות הופך ללא מסוכן, לא מפחיד, לא גורם לתחושות לא נעימות.
ההרפיה דמוית המוות מעבירה בהדרגה את המטופל למצב שבו גוף ונפש מתחילים לטפל בפחדים באופן עצמאי, בלי קשר לתודעה. אני יודע למות! למות לא מפחיד! ואם כך, שום דבר לא מפחיד! לחיות לא מפחיד! מה דעתך על כך?

תשובה: זה העיקר – לא מפחיד לחיות… מפני שלא מפחיד למות!

חוכמת הקבלה מציעה את ההפך. היא לא מציעה הרגעה, שרק מקלה על קיומנו ועל הפרישה ממנו, אלא את גילוי הרגשות, גילוי שני העולמות, העולם הזה והעולם הנסתר, במלואם. גילוי זה נותן לנו את האפשרות להגיע לטוב ביותר, להרגשת הנצחיות והשלמות, במידת ההשתוות שלנו לבורא.

אתם לא צריכים לשכוח את עצמכם. להפך, אתם מרגישים את קיומכם השלם, כל רגע מרחיב אתכם!

פוסטים קודמים בנושא:
כלי מנוקב שהחיים נוזלים ממנו
חירות ממלאך המוות
הנר שלא יכבה לעולם
ידיעות נוספות במדור: גלגול נשמות

4 comments

  1. זה מעניין שכאשר נעלם הפחד מהמוות (כשאנו נהיים מודעים לקיומנו מעבר לגוף, לזמן ולמקום..) זה משפיע על פחדים אחרים

     אנחנו לא מפחדים לחיות!!!! כמו שכתבת

     פסיכולוגים אומרים את זה שנים רבות, שכמעט כל פחד שיש לנו בחיים מבוסס על הפחד מהמוות. כשאנו מתעלים לרוחניות אנו יכולים לחיות ללא פחד..איזה אושר…

  2. הפחד מהמוות הוא גם הפחד מהלא נודע

  3. שלום טל

    אני לא שמעתי על השיטה אבל אני יודע שזה עובד

    עברתי מוות קליני ומאז התהפך היחס שלי לחיים ולמוות

    אשמח לשמוע עליה

    יואב

  4. היי יואב,

    אני בטוחה שחווייתך לא היתה מקרית, אלא שבאה להראות לך שיש בך הרבה יותר מרק גוף! זה החלק שבנו שכשאנו מפתחים אותו אנו יכולים להתעלות מעל המוות, כמו שאומרים בפסח- זוכים בחופש ממלאך המוות.

    שאלת לגבי שיטה- אז התכוונתי להגיד שפסיכולוגים ראו את הקשר בין פחד מהחיים לפחד מהמוות, ובאופן כללי כאשר אדם מתעלה מעל הפחד שלו מהמוות זה מאפשר לו לחיות את החיים שלו בצורה מלאה יותר.

    לגבי שיטה, חכמת הקבלה עוזרת לאדם להתעלות מעל הפחד מהמוות כי הוא מתעלה לדרגות רוחניות בהן הוא חש את חלק הנצחי שבו! זה גם מאפשר לו לחיות את החיים שלו בצורה עמוקה ומלאה יותר, מתוך ההרגשה שהוא נמצא בהתפתחות ותובנה שהוא יכול לתת אמון בכוח הטבע המוביל אותו לטוב!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest