דף הבית / כללי / תקרא את כתבי בעל הסולם!

תקרא את כתבי בעל הסולם!

thumbs_izuchayu_knigu_100_wp1.gif

שאלה: לעיתים קרובות אתה מדגיש, שצריך ללמוד רק על פי השיעורים שלך. אני מסכים שבהתחלה אין דרך אחרת, אבל לאחר מכן מגיע הרגע, שהתלמיד רוצה לקרוא את המקורות בעצמו (ועל המקורות האלו אתה אומר, שצריך להבין אותם "כמו שאני מבין"). הרי אני כלי אחר ויכול לראות את האור רק בכלי שלי.

שאלתי היא, האם התלמיד יכול להחליט בעצמו, שהוא כבר מסוגל להתקדם לבד?

תשובה: ללא ספק צריך ללמוד לבד על פי מאמרי בעל הסולם, ללמוד באופן עצמאי, להשתדל להבין את הנאמר בעצמך! אבל רק אחרי כוונון נכון על פי השיעורים שלנו, אחרת תסתבך ותצטרך הרבה זמן כדי לצאת מזה, וחבל על הזמן! בדרך כלל זה כבר בלתי אפשרי. יותר טוב ללמוד קודם לפי השיעור שלי ואחר כך לקרוא את המקור בלי ההסברים שלי.

שאלה: מיכאל הנכבד, בשלושים ושבע השנים שאני חי, ביצעתי הרבה מעשים שלא מקובלים על הבורא והשנה הכישלונות הצטברו עד מעל ראשי. אני חש לחץ עצום ולא מסוגל לצאת מהמצב הזה.

עוד מהילדות אני מרגיש, שאני צריך לעשות משהו גרנדיוזי, ושהחיים שלי עוברים סתם. עכשיו אני בבידוד מוחלט. איך לפרוץ מהמעגל הזה?

תשובה: הדבר הכי גרנדיוזי – זה להשיג את הכי גרנדיוזי. והכי גרנדיוזי זה הבורא. אין מטרה נעלה וגרנדיוזית יותר! לקרוא 24 שעות ביממה רק כתבי בעל הסולם!

One comment

  1. חליתי בצבא ועקב חולי נפשי זה אינני יודע את עצמי עוד.לאחרונה החריף המצב אך מזה כ3שנים אני לא עוזב אותך כבוד הרב ולא את הכלי הכללי.אניעוקב מידי פעם בערוץ הייתי דתי יותר והיום אני נוטה לחשוב קצת אחרת.והלא אמרו חזל על הפסוק ואהבת את ה אלוקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאדך.התבונן במצוות וכך אתה בא לאהבת הבורא שכן כתוב בסמוך והיו הדברים האלה.מדוע אינני מוצא כיום חיות במצוות אלו עוד? תודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest