דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תצייר בתוכך עולם חדש

תצייר בתוכך עולם חדש

שאלה: מי מסוגל לחתוך את החוטים שמקשרים אותי עם העולם הזה, כדי שאני איוולד ברוחניות?

תשובתי: אתה בעצמך! זה ממומש רק מרצונך החופשי!

כל ההכנה נועדה רק כדי שאתה תוכל להתנתק מהמדרגה הקודמת, לצאת מתוך ה"רחם" מבלי להתמקד, להסתמך ולהישען על שום דבר, להתחיל לשנות את עצמך, את הפעולות שלך, את המשך הצעדים הבאים שלך על ידי מכשיר שונה לגמרי: לא על ידי הזמן, עכשיו ואחר כך, היום ומחר, לא על ידי צבירה, לא על ידי התעלות ולא על ידי הרגשת ביטחון.

כל הקואורדינאטות שאופייניות לאגו שלנו: זמן, מקום, עבר, עתיד, הווה, מילוי, התרוקנות, נעלמות, כל זה אינו קיים. אתה נכנס למרחב אחר, לתבנית שונה, למימד אחר, היכן שקיימים ערכים אחרים לחלוטין, אבחנות אחרות לחלוטין, היכן שהכול נשקל במשקל שונה לחלוטין, היחס שלך להכל משתנה באופן קיצוני.

בעולם שלנו איננו מרגישים את זה, מפני שאם אפילו אנחנו רואים את הטבע הדומם, הצומח והחי, אז רואים דרגות שונות של האגו שקובע כל אחד מהדרגות האלה: החי הוא יותר אגואיסטי, מפני שהוא זז, משיג, מתרבה, וכולי. הצומח, קצת פחות, הדומם עוד פחות. אבל כל זה מוכתב כך כדי למשוך לעצמו, להחזיק, לספוג, לצבור, לבלוע, וכדומה.

ואילו כאן הכול מכוון לכיוון שונה לחלוטין. וה"הפוך" הזה אינו מובן לנו. זה לא סתם אותו הדבר לפי המוֹדוּל אבל עם סימן מינוס.

כי אנחנו בונים עולם בתוך ההרגשות שלנו, בערכים ובאבחנות שלנו: זה יותר, זה פחות, זה משפיע עליי טוב יותר וזה יותר רע. כך העולם משתקף באגו שלי, אבל בעצם, הוא לא קיים. דווקא בתוך האגו שלי נוצרים כל הנפחים, החפצים, התמונות, ההרגשות, היחסים האלה, מה יותר קרוב אליי, מה רחוק, מה גרוע יותר, מה טוב יותר.

אם זה נעלם אצלי, אז אני מתחיל לקבוע הכול ביחס לתכונה חדשה, תכונת ההשפעה. כלומר אני מתחיל לצייר בתוכי עולם חדש מאין.

מתוך תוכנית הטלוויזיה, "סודות הספר הנצחי", 18.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מציירים את התמונה הרוחנית הכוללת
"י"ג שנים" בתוך הקליפות הטמאות
להוריד את המסווה של האגו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest