דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תפתח הדלת והם יכנסו…

תפתח הדלת והם יכנסו…

שאלה: אתמול פתאום התקשר אליי חבר שעזב מתי שהוא את הקבוצה ואמר, שהוא רוצה לחזור. ממה פתאום שוב מתעורר באדם כזה חסרון חם? איך אנחנו יכולים להצית את אלה שפעם עזבו?

תשובתי: האם מישהו יכול להימנע מתיקון נשמתו? כל אחד שהיה איתנו ובשלב כלשהו עזב, בסופו של דבר יחזור. אתם רואים שאני לא מחזיק אף אחד, אפילו לא לרגע. רוצה ללכת, בבקשה, שילך, אני מאחל לו הצלחה.

אני יכול לומר כך על כל אחד, ללא שום צער. כי זה גורלו.

אנחנו צריכים להתקדם בהתאם לחוקים שאנחנו רואים בטבע ושאותם המקובלים מסבירים לנו. אלה חוקי הטבע, שאין בהם שום דבר מלאכותי. המקובלים מסבירים לנו את הפסיכולוגיה של האדם ואיך להשתמש בה בצורה נכונה, כדי להתקדם לפסגות, לעלות לפסיכולוגיה יותר פנימית שלנו, לקשר יותר פנימי, להיכנס לתוך עולם, שמסתתר מאחורי חלקיקים אלמנטריים, קוונטים, אטומים, מאחורי כל החומר.

אנחנו צריכים לחדור לכזה אזור, היכן שמסתתר הכוח שמחזיק את כל המציאות. וכל זה קורה בהתאם לחוקים מדויקים, אין כאן שום דבר מקרי.

אנחנו צריכים להתקדם לזה, וכתוצאה מההתקדמות שלנו, יופיע סביבנו שדה כוח יותר חזק ועוצמתי. ואז הוא יתחיל להשפיע על אותם אנשים שהיו איתנו ועזבו וגם על אנשים שעדיין לא באו אלינו. המטען שלהם, הניצוץ, ה"נקודה שבלב", הפוטנציאל הרוחני עדיין די חלש, ולכן הם למדו קצת וברחו או שאפילו עדיין בכלל לא הגיעו, אלא נמצאים במצב של המתנה.

הם נמצאים כבר קרוב אלינו, אבל השדה שלנו עדיין לא מספיק חזק כדי למשוך אותם. אנחנו בינתיים די קטנים בעוצמת השדה שלנו, והם די קטנים לפי המטען שלהם. אבל כאשר השדה שלנו יגדל ויתחזק, זה ימשוך אותם על ידי שדה הכוח הזה פנימה. ואנחנו פתאום נראה, איך נפתחת הדלת והם נכנסים.

זה יקרה, ללא ספק. הכול תלוי רק בהתקדמות שלנו. אנחנו לא צריכים לעשות שום פעולות חיצוניות ביחס אליהם. הכול תלוי רק בנו, ואנחנו חייבים לבצע את התיקון שמוטל עלינו.

לכן העבודה שלנו בעיקר זו עבודה רוחנית, פנימית. אנחנו חייבים להפיץ את החומרים שלנו בכל העולם, בזמן הפנוי, ולשֵם כך עובד המפעל הקבלי שלנו. זו עבודה בצורה החיצונית, אבל 90% מכל העבודה שלנו צריכים להיות מוקדשים לעבודה הפנימית. את כל הכוחות ואת כל תשומת הלב צריך לכוון להתקדמות הפנימית.

וגם את העבודה להפצה חיצונית, מחוץ לכותלי הקבוצה העולמית שלנו, אנחנו עושים למען ההתקדמות שלנו, כי אנחנו תלויים בחברה הרחבה.

מתוך שיעור על "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 17.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הדרך של הקבוצה העולמית
בקשה לתחיית המתים
לך מפסגה לפסגה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest