דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תפקידה של האנושות

תפקידה של האנושות

שאלה: למעשה, כל התחזיות שנתת בשנים האחרונות התגשמו, למרבה הצער. אני אומר למרבה הצער, מפני שרובן לא היו מאוד משמחות. האם אתה עדיין רואה את השלבים הבאים באותם הגוונים הקודרים?

תשובתי: לא, אני תמיד אופטימי. לא הייתי רוצה לראות את העולם באותה הצורה שבה אני רואה אותו היום, אף על פי שלצערי חזיתי את זה.

העניין הוא לא בלחזות אותם ולשמוח לאיד, אלא בכך, שצריך לנסות איך שהוא לשנות את מה שאנחנו הולכים לקראתו.

אנחנו מגיעים לשלב הבא של התפתחות האנושות, כאשר היא תתחיל להתפתח באופן פנימי, מוראלי. האנושות צריכה להשתנות ולהפוך להיות דומה לטבע שסובב אותנו, להיכלל בתוך הסכימה הכוללת הגלובלית שלו, כאשר כולם לחלוטין תלויים זה בזה ובטבע הכללי, הדומם, הצומח, החי והעליון, כלומר באותם הכוחות שלמעשה מנהלים את כל מערכת הבריאה. אנחנו צריכים לגלות את המערכת הזאת, להתאים את עצמנו אליה, להיכלל בתוכה. זהו תפקידה של האנושות.

על התפקיד הזה כתבו וכותבים מדענים רבים. הנושא הזה היה פופולארי כבר כמה מאות שנים. במיוחד כתב על זה ברוסיה איש האקדמיה ברנדסקי וממשיכי דרכו. היום בעולם קיימים לא מעט אנשים שמבינים את זה.

אולם הבעיה היא, שחייבים להתחיל מייד לממש את התפקיד הזה. והעיקר, מה שמהווה את הנושא לדאגות והספקות הפנימיים שלי, זהו שלב המעבר מהמצב שלנו, מהתפיסה הזאת, לתפיסה החדשה, הבאה. כאן, בפני האנושות ניצבות בעיות גדולות.

מתוך התוכנית "המשבר הגלובלי", 19.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לא תחזית, אלא מחקר
השלב הבא בהתפתחות האנושות
בעיות של תקופת המעבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest