דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / "תפילת רבים" היא הדרישה היחידה

"תפילת רבים" היא הדרישה היחידה

כנס חרקוב. שיעור מס' 5.

שאלה: מה זאת "תפילת רבים"? זה כאשר לכולם יש דרישה אחת, או כשלא נשארת אצלי אף מחשבה עצמית על עצמי, אלא רק רצון, דרישה של הקבוצה, של העולם?

תשובתי: "תפילת רבים", זה כאשר אתה יכול לאחד בבקשה שלך את כל הרצונות של כל הנבראים, כדי להעלותם על ידי המאמץ שלך לבורא, כדי לתת לו הזדמנות להתגלות, מפני שזה משמח אותו.

שאלה: באיזה אופן אני יכול להגיע ל"תפילת רבים"?

תשובתי: אתה מנסה לצאת לתוכם, להרגיש אותם, לצאת מתוך עצמך, להתחיל להרגיש אותם, בצורה כזאת אתה תכניס לתוכך את הרצונות שלהם. למעשה אתה לא צריך להקיף את כל העולם ולהרגיש לגמרי את כולם. זה יבוא אחר כך, מפני שהרצון היחיד הזה ייתפס כך על ידך. האור ישפיע עליך ויגלה לך את כל זה, יוציא אותך מחוסר ההרגשה להרגשה. וכל זה לא קיים, אתה עושה כאלה ניסיונות, כמה שאתה מסוגל.

זוהי עבודה ממושכת, כי תהליך ההכנה הוא הכי ארוך, הכי קשה, מפני שאנחנו פועלים בחושך. וגם אחר כך לכל מדרגה יהיו כניסות ויציאות, תהליך פנימי, אנליזה וסינתזה של כל מה שאני עושה, מגלה, מרגיש מהאחרים.

ההכללה הזאת של כל הרצונות בתוכי, זה נקרא "השפעה", כשאני מתחיל להרגיש את הרצונות של האחרים כמו שלי. רצונות, הכוונה, ההשתוקקות לבורא. ואם הם אינם קיימים, אז זה לא משנה. כשאני מתחיל להתחבר עם האנשים האחרים, בתחילה בקבוצה, אני מתחיל להרגיש בתוך הקבוצה שהם משתוקקים לבורא, אפילו שהם בעצמם אינם מבינים ואינם יודעים. אני מתחיל לראות, להרגיש את ההשתוקקות הזאת בכל מקום: אצל בני אדם, בבהמות, בצמחים. כי ההשתוקקות לחיים זו אותה ההשתוקקות לבורא, לאור.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס חרקוב, 18.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לא לחשוב על עצמי, להתכלל באחרים!
תפילת רבים
להתפלל עבור כל אחד או עבור כולם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest