דף הבית / אקטואליה / תפוס את ה"פוקימון", תשיג את הבורא

תפוס את ה"פוקימון", תשיג את הבורא

הערה: לאחרונה משחק הנקרא "פוקימון-מניה" פופולרי מאוד. אנשים מתרוצצים למשל בפארק, ודרך הטלפון הנייד מחפשים היכן מוסתר פוקימון, מי שמוצא ראשון את המקום שבו הוא מוסתר, זוכה. פסיכולוג, ביולוג ומייסדה של "האקדמיה לחיים פרטיים"  בסנט-פטרסבורג כתב על זה: "עבורי הניסוי של "פוקימון-מניה" מעניין מאוד, עד לא מזמן הייתה תקופה של שקיעה בעולם הווירטואלי ואילו עתה נצפה רצון למעבר לעולם ריאלי, כלומר להיכן שמתרחש מפגש בין בני אדם. היום האדם נמצא בחיפושים אין סופיים של משמעות החיים, בעבר היא ניתנה על ידי המדינה, החברה, המפלגה ואילו בזמננו האדם נאלץ לחפש בעצמו את משמעות חייו ואת כישרונותיו מאחר ומשמעויות חיצוניות נעלמו ואילו המשמעות הפנימית תמיד נמצאת ביצירת משהו ייחודי, משהו שרק אתה יכול ליצור.

התייחסותי: האדם כל הזמן משחק, מכיוון שהאדם מחפש את משמעות החיים ואת מימושו העצמי. אינני נגד משחק ה"פוקימון" מפני שכל מה שמופיע בעולמנו מוביל אותנו בסופו של דבר לתיקון.

שאלה: האם האדם יכול למצוא את משמעות החיים דרך משחק?

תשובתי: כמובן! כל חכמת הקבלה היא משחק, נאמר כי הבורא משחק עם לווייתן לכן גם אנו משחקים בינינו. משחק זו פעולה שבה אני מתאר לעצמי מצב שעדיין אינני נמצא בו, כמו בתיאטרון. אנו מתאספים יחד ומתחילים לדמות את המצבים הרוחניים שלנו שמתגלים דווקא בקשר בינינו, ולמרות שעדיין איננו משיגים את אותו קשר אבל אנו מתארים לעצמנו כיצד הוא יהיה, כיצד תיראה החברה העתידית שבה כולם מקושרים יחד כדי להתחיל להרגיש את תחילת המצבים הרוחניים, אז בכך אנו מושכים על עצמנו אנרגיה מיוחדת שמניעה אותנו פיזית קדימה.

שאלה: האם אנחנו ילדים?

תשובתי: בוודאי! אם היינו מבינים שאנו ילדים ובאמת היינו כילדים, כבר מזמן היינו הופכים להיות מבוגרים רציניים. בואו תוך כדי משחק נגדל לאט לאט, מפני שבעתיד מצפים לנו חיים בדרגה גבוהה, חיים טובים וחמים מאוד ובהם כבר לא נשחק סתם משחק, אלא "פוקימון" אמיתי. כי המרדף אחרי "הפוקימון", זה מרדף אחר גילויו של הבורא! בזה עוסקת חכמת הקבלה בעיקר. בתוכנו ובקשר שלנו עם אחרים אנו כל הזמן מכוונים את עצמנו לגילוי גדול יותר של הבורא, אנו רודפים אחרי זה עד שאנו מגיעים למצב שבו הבורא מתחיל להתגלות יותר ויותר. אלה 125 מדרגות של השגה וגילוי של מצב עליון מושלם ובלתי מוגבל ואין זה מרדף אחרי איזו דמות רפאים, אלא מצב שמשנה את חיינו ומוציא אותנו לממד אחר.

שאלה: מה מוביל אותנו קדימה במשחק הזה?

תשובתי: כשהאדם מכוון את עצמו לקשר הפנימי בינו לבין האחרים, בכך הוא משנה את כל החושים שלו. נכנס למציאות אחרת יותר ויותר. אי אפשר להשוות זאת לריצה בפארק וחיפוש אחר משהו.

הערה: זה בכל זאת צעד קטנטן נוסף של האנושות.

התייחסותי: ללא ספק! תופעות שונות בעולמנו תמיד נותנות לנו איזו התקדמות, בואו נכוון את עצמנו לחיפוש אמיתי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  21.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest