דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תעזרו להרכיב את הפאזל של הבריאה

תעזרו להרכיב את הפאזל של הבריאה

צריכים כל הזמן להיות מקושרים ולהשתדל לראות את התורה בקשר הזה בינינו ואיך אנחנו מממשים אותה: מה מסמל קשר זה או אחר, איפה בינינו נמצא "המן", איפה "מרדכי", איפה "אסתר", מי זה "אחשוורוש", מה עשו עשרת בניו של "המן" ואשתו.

אם אנחנו מתרחקים כך מהדמויות הפיזיות של עצמי ושל החברים ומדברים על כוחות, על תכונות, על אבחנות ולא על הגופים שנתפסים בחמשת החושים, אם מעלים את עצמנו לרמה של רשת הכוחות של הבריאה, אז זה נקרא שאנחנו מממשים את התורה ביחסים בינינו. ואז אנחנו כבר מתחילים לראות אותם וללמוד את זה. וזה נקרא יישום, התקרבות לתיקון ובנייה של דמות האדם.

אז אתה תראה כמה נחוץ כל אחד מהחברים. ואפילו כל הכוחות השליליים חייבים להתקיים כדי שאתה לא תסכים עם התנהגות כזאת ותתרחק מהם, תוציא אותם מהשימוש הפנימי שלך.

אנחנו לא משקיעים מספיק מאמצים כדי להשתדל כל הזמן להתקרב בינינו ולהתקשר ברמת הכוחות, הכוונות, ולא ברמת הגופים הפיזיים. צריכים לחדור קצת יותר עמוק פנימה ולהתחיל להתרחק מהתמונה הגשמית הרגילה, כדי לראות את הרשת שאותה אנחנו בונים בינינו, או ליתר דיוק, מגלים אותה.

כל אחד צריך להשתדל לתאר את עצמו כנמצא במערכת כוחות, ולא בין הגופים הבהמיים של העולם הזה וכל הזבל שלו. צריך סוף סוף לראות ולתאר בצורה נכונה את העולם הזה. אי אפשר להזכיר את זה כל רגע, האדם כבר צריך לשנות את המחשבות שלו. לשם כך אנחנו צריכים לחזק זה את זה, וכאן דרושה ערבות הדדית, כאשר כולם חושבים בצורה כזאת.

ואז אתה תתחיל לשים לב ולזהות שכל החברים נמצאים בכאלה יחסים פנימיים, בכזאת כוונה, בכאלה מעשים. אתה תבין, שהם לא מבצעים פעולות חיצוניות, אלא שכל אחד מהם משתדל לבנות, להרכיב את הפאזל הזה ולחבר את כולם יחד. כל אחד מרגיש שמהמאמצים שלו תלוי אם הפאזל הזה יהיה מורכב, איך כולם יתחברו ואיך בתוך התמונה הזאת שנשלמת בהדרגה, מתגלה יותר ויותר כוח ההשפעה הכללי, שנקרא "בורא": עם כל הפריטים והאופי שלו, עם כל האופנים שלו.

זה כבר מסמל שהתורה מתחילה להתגלות לנו, האור העליון מתחיל להאיר ולהסביר את החוקים שלו, את הטבע שלו. כך אנחנו מתחילים לחיות במדרגה הזאת.

מתוך אגרת כ"ט של בעל הסולם, 25.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בסביבה של כיווני כוח
החברה העתידית נולדת בינינו
רשת שכוללת את כל הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest