דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תנור חשמלי תוצרת "נרנח"י"

תנור חשמלי תוצרת "נרנח"י"

שאלה: אם הכול תלוי ברצון ובעבודה שלנו, ולא בבורא, אז למה אנחנו מבקשים ממנו לעזור לנו להתחבר?

תשובתי: אנחנו משתדלים להשיג רצונות נוספים לחיבור, נותנים יגיעה, מחפשים. וכאשר אנחנו פונים לבורא, זה אומר שאנחנו מפעילים עוד חיסרון אחד, ואז האור פועל עלינו בחיסרון הנוסף. אף שהאור עצמו קבוע, כמו מתח קבוע בשקע.

אם יש לי שקע עם מתח של 220 וולט, אז אני יכול לחבר לשם מכשירים בעלי התנגדות ועוצמה שונים, ובהתאם לזה יזרום בהם זרם שונה, יותר או פחות: נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה, בהתאם לרצון שחיברתי אליו. כאילו שיש לי תנור חשמלי ואני מסובב את הידית, מחליף עוצמת חום: 1. 2, 3, וכל פעם מפעיל ספירלה חדשה, שבה מתגלה אור חדש: 1 – קטן, 2 – יותר גדול, 3 – עוד יותר גדול. ה"מתח" של האור קבוע, אבל "עוצמת הזרם", כלומר ה"נרנח"י" שלי תלוי בכוח ההתנגדות שלי.

מבחוץ שום דבר לא משתנה, שם יש תחנת כוח עם מלאי אנרגיה אין סופי. תחבר אליה כל מה שרק תרצה! מעולם אין סוף ועד לעולם שלנו המתח מדורג לפי מדרגות, כמו בעולם שלנו, שיכול להיות מתח שונה: 380 וולט, 220 וולט, 110 וולט, 24 וולט, 12 וולט.

יוצא כזה סולם של מתחים, אבל בכל מדרגה המתח הוא קבוע, והכול תלוי בכך, איך שאתה מתחבר אליו: נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה. סיימת את המדרגה הזאת, השתמשת בכל החלוקות של המפסק שב"תנור" שלך, ועכשיו אתה יכול לעבור ל"תנור" חדש. אבל בשקע אין שינויים, הוא נותן לך כל מה שצריך.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 19.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תחשבו, עם מה אתם נשארים
התעוררויות נוספות
להלביש את ההפרעה על ה"נקודה שבלב"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest