דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תלהיבו את הגברים!

תלהיבו את הגברים!

laitman_201-04-01_congress-we_9359-70.jpg

כנס הקבלה העולמי במוסקבה, שיעור מס' 2

שאלה: למה הכוונה, שהכוח של המקבל יהיה כפוף לכוח של הנותן (המשפיע)? האם זה אומר, שאני צריכה להעלות את הגבר מעל עצמי?

תשובתי: כל אחד מאיתנו צריך להעלות את האחר מעל עצמו. כך גם אני פועל ביחס לקבוצה, לסביבה: אני משפיל ומכניע את עצמי בצורה המקסימאלית, הופך להיות נמוך מהם (-), ומצד שני, אני מנסה לקבל מהם את גדלות המטרה, גדלות הקבוצה וגדלות הבורא המקסימאלית  (+).


אם אני לא אנמיך ואשפיל את עצמי, אז לא אוכל לקבל מהקבוצה. רק קטן יכול לקבל מהגדול. זה אומר, שאני משפיל את עצמי, כדי לתפוס ולקבל מהם את הרצונות, המחשבות, ההשתוקקויות. את גדלות המטרה הנעלה שלהם. באופן כזה אני מועשר. באותה המידה שבה אני אוכל לקבל מהם ולצרף אליי את כל הפלוס הזה, אז במידה הזאת הוא יקבע את ההשתוקקות והתנועה שלי קדימה. אך אם אני לא אקבל את הפלוס הזה מהקבוצה, אז אין לי עִם מה להתקדם.

אני תמיד מקבל את הרצון שאיתו אני נע קדימה רק מהסביבה הסובבת. מפני שאני בסך הכל נקודה נתונה שאין בה דבר מעבר. היא ניתנה לי רק כדי לעבוד עם הסביבה הסובבת אותי, והכלי הרוחני שלי, כל הנשמה שלי, זה מה שאני מקבל מהסביבה, בי עצמי אין את זה. ואם איני מקבל דבר מהסביבה, אם אני מסתובב עם האף למעלה ולא רוצה לשמוע מהם כלום, אז אין לרצונות הנוספים האלה מהיכן להופיע בתוכי, ולא תהיה לי נשמה, מקום שבו אני אגלה את הבורא. זה מאוד חשוב.

אותו הדבר גם ביחס לשני החלקים הגברי והנשי. שני החלקים חייבים להיות מכוונים זה לזה. אנחנו צריכים להנמיך את עצמנו ביחס לחלק האחר, כדי לשמוע, לתפוס את הרצונות שלהם, ואז אנחנו נקבל מהם את ההשתוקקות שלהם. כלומר אנחנו צריכים להיות קשובים זה לזה, להנמיך ולהשפיל את עצמנו, כדי לקבל את גדלות המטרה, רצון מהקבוצה הנגדית.

כיצד תעלו את הגברים מעליכן? פשוט צריך להראות לקבוצה הגברית, שאתן מרוממות אותם, שאתן מחכות ומצפות מהם להישׂגים, שאתן בטוחות, שהם יוכלו להשׂיג לכן כוכב משמיים, שאתן מאמינות בהם. תלהיבו אותם, ואז הם יהיו מסוגלים להכל! כמו אמא, שכל הזמן אומרת לבנה הקטן, כמה הוא גדול, חזק, חכם ובאופן כזה מעודדת אותו לגדילה טובה. זה חיוני לגברים, כי הם תלויים מאוד באישור ובהסכמה הנשית.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במוסקבה, 10.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
תקנאו, לבריאות!
אין מנוחה מנשים…
תעוררו את הגברים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest