תן מתנה לנשמתך!

laitman_2009-07-30_2156_us-70.jpg

שאלה: אני מכיר אותך ואת הקבוצה שלכם רק לפי מסך הטלוויזיה. אני מאוד מפחד להגיע לכנס "זוהר לעם" שיערך בקרוב ולהרגיש עצמי בודד באולם מלא בבני אדם. מה עליי לעשות עם הפחד הזה?

תשובתי: השאלה הזאת חוזרת על עצמה לעיתים קרובות. אנשים מפחדים להגיע ולהרגיש את עצמם בודדים בין 6,000 בני אדם. אל תפחדו, לא תרגישו את עצמכם בודדים!

אסור שאדם יפספס את הכנס, אם באמת יש לו השתוקקות וכוונה רצינית למטרה; ששום דבר לא יעצור בעדו, לא הפחדים ולא חשבונות אחרים! הוא פשוט צריך לסגור את עיניו כנגד הכול ולהגיע כדי להתרשם מכמות כה גדולה של בני אדם, הרוצים את אותו הדבר, ויחד יאזינו, ילמדו וישירו…

הזדמנות דומה אחרת, פשוט אינה קיימת! איננו מסוגלים להתחבר בצורה כזו דרך מסך הטלוויזיה. ולאחר איחוד כזה, אתה שוב יכול לחזור אל מאחורי המסך לכמה חודשים של לימוד – הקשר הזה כבר יפעל עליך.

וזה חייב להיות דווקא 3 ימים, כי ביום הראשון האדם רק נכנס. לא פשוט להיכנס ולהתחבר, הרי זו עבודה רוחנית. וטוב שהאדם מפחד – בזה מסתכמת עבודתו, להתגבר על הפחד שלו. רק לקראת אמצע היום השני אנחנו מתחילים להרגיש את הקשר, החום, האיחוד, ובתוכנו מתחילה להתגלות איזו תחושה רוחנית. היא מאוד קטנה, אבל כבר מתחילה להכין את האדם לגילוי רוחני.

והיום השלישי, זו כבר תחושת היפרדות… אבל האיחוד והחיבור כבר התרחשו, אפילו לרגע אחד! ברוחניות, רגע – זה הכול, יותר לא צריך! אם המגע התרחש, הוא כבר נשאר לתמיד – ברוחניות שום דבר אינו נעלם.

ואחר כך כששוב תשב לפני מסך הטלוויזיה, התחושה שחווית, אותו המגע שיצרת, יתפתח בך.

לכן כל אחד מחויב להגיע לכנס "זוהר לעם" כדי להרגיש את עצמו יחד עם כולם! בזה אתם נותנים מתנה ענקית לנשמה שלכם.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 29.01.2010

רשומות קודמות בנושא:
טרמפולינה בעוצמה של 600,000 כוחות
אפשרות לשנות את הגורל

One comment

  1. שלום, אני הייתי עם אותה הרגשה בפעם הראשונה שלי בכנס ואני רוצה לחזק את דבריו של רב אין מה לפחד – כי לרגע אחד לא הרגשתי לבד !! ההתחברות עם אנשים שם שהם באים ומשתוקקים ואפילו שלא יודעים למה לצפות מאחדת בהרגשה איתם ומחברת מיד !! תבואו !! מצפה לכם !! מבטיחה שההגעה תישתלם כי זו חוויה שלא ניתן להגדירה ולתארה במילים כמה שארצה שתבינו. חוויה מדהימה !! מרגשת כאחד!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest