דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / תיקון שנקרא "המאור המחזיר למוטב"

תיקון שנקרא "המאור המחזיר למוטב"

אנחנו בנויים להיות עָם, רק בתנאי שאנחנו מחוברים בינינו. אם אנחנו לא מחוברים בינינו, אנחנו לא עָם. מה אנחנו צריכים לעשות כדי להיות מחוברים? אנחנו צריכים לקבל מלמעלה כוח מיוחד שנקרא "המאור המחזיר למוטב", הוא האמצעי כדי להתחבר.

המאור המחזיר למוטב כולו, בא כדי לתקן את ההתקשרות שלי עם כל העם, עם כל העולם, עם כל המציאות, ואפילו עם הכוח העליון. הכוח שאני מקבל מלמעלה נקרא "המאור המחזיר למוטב" או "תורה". בכל פעם אני מקבל קצת מהכוח הזה, במנות קטנות, אבל כל הכוח הזה שאני מקבל כולו נקרא "תורה".

לכן כתוב "בראתי יצר רע", יצר זה הרצון שמפריד בינינו, לכן אני לא רוצה שתהיה קרוב אליי. "בראתי יצר רע", אבל "בראתי תורת תבלין… כי המאור שבה מחזירו למוטב". זאת אומרת, יש מקור אור מיוחד שממנו אני מקבל תרי"ג אורות, מפני שיש לי תרי"ג רצונות שכולם לקבל, כולם ליהנות, כולם לצפצף על כולם, לדחות את כולם, להתנתק מכולם ולהיות למעלה מכולם. לכן כנגד כל רצון ורצון שמרחיק אותי מהאחרים, אני צריך לקבל על כל רצון ורצון תיקון, שנקרא "המאור המחזיר למוטב".

יש לי תרי"ג רצונות מקולקלים ועליהם אני צריך לקבל תרי"ג אורות כדי שיתקנו את הרצונות המקולקלים שלי, ואז אוכל לומר שאני מקיים תרי"ג מצוות. כי המצווה הגדולה היא סך הכול "ואהבת לרעך כמוך", וכך אני מגיע לאהבה שלמה.

מתוך התוכנית "מקובלים כותבים" – נתינה ככלי, 27.11.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest