דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תוכיח שאתה גיבור

תוכיח שאתה גיבור

laitman_2009-11_8744-70.jpg

רבים מתלוננים על הרגשת הכבדות ו"הכבדת הלב" לאחר המגה-כנס. הפרעה, האגו שלנו, הוא שמעורר בנו את זה! אם כעת אנחנו ננצל את אותו הכוח שקיבלנו בזמן הכנס, כדי לתקן את הכבדות שנשלחה לנו, נרוויח!

צריך לבחון את המציאות שלנו כיחידה אחת שלמה. גם עליות וגם ירידות הם שלבים של אותה הדרך. ההתקדמות היא בלתי אפשרית, אם לא פועלים שני כוחות שעובדים זה על זה. כאשר אנחנו נמצאים בהתפעלות, אין זה נקרא עדיין התקדמות! זה עדיין לא צעד קדימה, אלא רק קבלת כוח מלמעלה! אחר כך אנחנו צריכים ליישׂם אותו למטה.

אם קיבלת את הכוח הזה ואינך רוצה ליישׂמו, אתה דומה לצינור סתום שייצרו בו לחץ, והוא אינו רוצה להעבירו הלאה. בפעם הבאה כבר לא תקבל דבר! תיאלץ לעזוב את הדרך הזאת, ומלמעלה יבחרו במישהו אחר לביצוע המשׂימה הזאת… עלינו להבין שקיבלנו כוח ואין הוא יכול ליישׂם את עצמו, אנחנו חייבים בעצמנו להמשיך לעבוד עימו.

אם אינך מנצל את מה שניתן לך, לא ייתנו לך יותר כוחות חדשים, אתה תהפוך להיות יותר ויותר פאסיבי. ולהיפך, כל מי שישקיע עכשיו כמה שיותר מהר את כל הכוחות שקיבל בהפצת חכמת הקבלה, ירגיש כיצד הוא מקבל מלמעלה יותר ויותר כוחות. צריך לפתוח את הצינור הזה, כדי שדרכו האנרגיה תזרום בחופשיות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 04.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
יחדיו נעלה גבוה יותר!
העבודה לאחר הכנס
זמן של נתינה וזמן של קבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest