דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תגיד לי איך אתה רואה את הקבוצה, ואני אגיד לך מי אתה

תגיד לי איך אתה רואה את הקבוצה, ואני אגיד לך מי אתה

שאלה: ממה צריך כל אחד מאיתנו להתחיל את הבנייה של הסביבה האישית שלו?

תשובתי: תתחיל מכך שאתה צריך לעורר השראה והתפעלות בכולם על ידי הרצון שלך לבנות את הסביבה. תנסה לעורר אותם ללא מילים, שכולנו צריכים להשתוקק לבנות סביבה שתחייב אותנו, תשנה אותנו, תקרב ותחבר בינינו.

זהו תנאי הכרחי. ללא חברה כזאת, ללא הקשרים הנכונים בינינו, לא יהיה לנו מקום שבו הרוחניות תוכל להתגלות. הרוחניות מתגלה רק בקשר בינינו.

צורת הקשר שלנו נקראת צורת העולם הרוחני, הצורה של אותה המדרגה שבה האדם נמצא. ברגע שזה ישפיע עליי, ואני ארצה לבוא ולגלות אותה, אז יהיה תלוי בי באיזו דרגה אני אגלה את הקשר. באותה הקבוצה עצמה ישנם כאלה שרואים אותה כקיימת בדרגה 50, וישנם כאלה שרואים אותה בדרגה 5. ומישהו אחר רואה אותה מושלמת לגמרי, בגמר התיקון.

למציאות הרוחנית אין צורה מוגדרת מראש, הכול תלוי באדם. לכן אני כל כך זקוק לסביבה שתחייב אותי להתייחס אליה בצורה נכונה, לא צריך יותר מזה.

ובאמת, כשאני מגלה אותה מתוקנת, אז אני רואה שזה תמיד היה כך, ורק היה חסר לי הרצון לגלות את זה, חסרה הרגישות. גם עכשיו אנחנו נמצאים בקבוצה ובסביבה שנמצאת בגמר התיקון, בעולם אין סוף. אבל היא אינה דוחפת אותי לגלות את זה. ועל ידי זה שאני מעורר את החברים, אני יוצר על עצמי השפעה שעוזרת לי לגלות שהם מתוקנים לגמרי.

כתוצאה מהמחזור הזה שחוזר אליי, אני מתקן את עצמי. זה נקרא "להתפלל", לדון את עצמי, באמצעות מה אני חוזר ליחס הנכון דרך הסביבה. צריך לחשוב על זה הרבה, מפני שהכול מתחיל ונגמר כאן.

מתוך שיעור על "מבוא לספר הזוהר", 20.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
השנה שחיכינו לה מיליארדי שנים!
שליטת הסביבה
בונה את המפעל שיְיַצר את עצמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest