דף הבית / אקטואליה / תגובה של יהודים על פעולת טרור בניס

תגובה של יהודים על פעולת טרור בניס

הערה: אם נעיף מבט באינטרנט אז אפשר למצוא לא מעט תגובות של ישראלים על פעולת הטרור בניס כגון: "תרגישו על בשרכם, מה שאנחנו מרגישים", "תראו מה קורה אצלנו". באופן כללי, לא ניתן לשנות יהודים ישראלים.

התייחסותי: אכן אי אפשר לשנות יהודים ישראלים, אבל במשהו, הם כמובן צודקים. מפני שלחיות כאן, להילחם, לסבול, לפחד, להבין כיצד לוחצים עליך מכל הצדדים ולהרגיש אדישות ואפילו יהירות מצד בעלי גזע כשלך בצרפת, באמריקה ובשאר המדינות, זה כמובן לא נעים. מפני שאם יריצו את היהודים לתאי גזים, אז יריצו את כולם, כולל את היהודים האנטישמים. בכל מקום שבו הם חיים, הם רוכשים היום גישות הפוכות באופן קיצוני לישראל, כדי שלא יקשרו אותם עם המדינה היהודית.

הערה: מפליא, הרי המקום הבטוח ביותר עבורם זה ישראל.

תשובתי: הם אינם סבורים כך. הם מסתכלים במפה, ישראל זו פיסת ארץ קטנטנה. "איפה נמצא שם מקום להשתכן? ושם בכלל יקרעו אותנו לגזרים". הם מעריכים הכול לפי "קילוגרמים וקילומטרים".

שאלה: אילו "מכות" צריכות לנחות על העם הצרפתי, על יהודי צרפת?!

תשובתי: כבר ראינו ששום מכות לא עוזרות. אפילו לפני הכניסה לתאי הגזים, הם בכל זאת יביעו את דעתם, מפני שהאגו שלהם הוא רוחני, ושום ייסורים גשמיים לא יתקנו אותו. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה שינוי על ידי השפעת האור העליון עליהם, בכך שמסבירים בהדרגה את חכמת הקבלה באמצעות חוגים, רישומים, מאמרים.

שאלה: זה יעזור להם יותר מאשר ייסורים?

תשובתי: כן. הייסורים יגבירו את התנגדותם ואת ההופכיות שלהם, מפני שיהירותם, שחצנותם וגאוותם הטיפשית מעמידים אותם בעמדה נוקשה יותר. אני לא משלה את עצמי בתקווה, שפעולות הטרור יחייבו אותם להתפכח. נניח, שיתרחשו שורה של מהפכות ופעולות טרור, זה לא יניב שום תוצאה, זה לא ילמד אותם שום דבר. רק הפצתה של חכמת הקבלה יכולה לשנות בני אדם. נקווה שנצליח.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 17.7.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest