דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תבראו לכם עולם אחר!

תבראו לכם עולם אחר!

בסיכום הסופי אנחנו מציירים לפנינו תמונת מציאות מהמגע בין האור והרצון, בדיוק כמו שבעולם שלנו האור מקרין סרט על המסך. אך להבדיל מהסרט, האור העליון מצייר תמונה לא על המסך שמחוץ לנו, אלא על המסך שבתוכנו, ואז מופיעה בתוכנו תמונת המציאות על החומר שלנו, "הרצון ליהנות". לכן אנחנו רואים "לפנינו" (כך נדמה לנו מה שמורגש בתוכנו) עולם חי, בריות חיות, ולא תמונה מלאכותית במישור.

תאר לעצמך שעכשיו אתה מצייר כלב קטן שרץ לפניך. אתה יוצר אותו, זה אינו ציור, אלא בריאה שמורכבת מעצמות וגידים ובשר ודם, עם שׂכל ורגשות – מאחר והוא נמצא בחומר/הרצון שלך. בעיקרון, בדיוק את זה אנחנו עושים. כי הרי אין שום דבר חוץ מהרצון והאור. ואם הרצון שלך מתעורר לפחות במקצת, עולה ומשׂיג מידה מינימלית של השפעה, אז הוא ביחד עם האור כבר יוצר ציורים אחרים, בריות אחרות. אתה רואה בעצמך, כאילו מהצד, כיצד הרצונות השונים שלך יוצרים כל מיני צורות חיים בכך שהם משתנים כשהם פוגשים את האור.

אתה מתאר לעצמך באיזו מציאות אתה נמצא? – לפניך משתנים עולמות על כל תכולתם, ואת כל זה אתה יוצר. כמובן שאתה תופס באופן שלם שגם מקודם היית נוכח בעולם שיצרת בחומר שלך. ואז נשאלת השאלה: את הצורות האלו אני יוצר, אני בורא אותן מחדש, או שהן היו והן רק מתגלות בצורה כזאת, במידת הגדילה של הרצון שלי והעלייה בסולם המדרגות? הרי בכל מדרגה אני פוגש צורות חדשות, עולם חדש. האם אני עשיתי את העולם החדש הזה שאני מגלה, או שהוא היה ואני רק מגלה אותו?

תשובה: אני רק מגלה אותו. אך למען עצמי אני באמת יוצר אותו, כי הרי עבורי הוא חי בתוך הרצונות שלי.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 20.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
שני החלונות של מציאותנו
בהתקרבנו אל מציאות הבורא
להפוך למפיק של חיי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest