דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תבחרו בעתיד הטוב!

תבחרו בעתיד הטוב!

laitman_2008-11-14_6935_70.jpg

שאלה: המערכת של הסימולאטור הרוחני עובדת עם אנשים שיכולים ליישׂם את העיקרון של ה"אמונה למעלה מהדעת". אך חלק גדול של האנושות אינו יכול לנהוג לפי העיקרון הזה, רק זעזועים חזקים ביותר יכולים לחייבם לעסוק בזה.

תשובתי: הם בכל מקרה יתחילו לעסוק בזה, כתוצאה מזה שאין מוצא, חייבים איכשהו להתעלות מעל עצמנו, מעל לחיים שלנו, מעל לגורל שלנו, מעל אותם כוחות טבע שמאלצים אותנו לעשות משהו עם עצמנו, לפעול בצורה כלשהי, לחפשׂ איזה כוח הנהגה חיצוני טוב, המגן עלינו, הדואג לנו.

אני חושב שבני האדם מהר מאוד יראו, ממש ירגישו באיזה חוש השישי, שכאן ישנו לפחות איזה מקלט. בחכמת הקבלה כתוב בצורה ברורה ביותר, שאין לנו ברירה אחרת. או שאנחנו נוקטים באמצעים כלשהם כדי להתאחד כולנו לאחד שלם, להגיע לחברה יחידה, לתלות הדדית מלאה, לעזרה הדדית, ובסופו של דבר אפילו לאהבה הדדית, בעצמנו בדרך האור או שהטבע ידחוף אותנו לזה, הטבע החיצון והפנימי שלנו בדרך של ייסורים.

התפתחות של מערכת כזאת והפצתה, יישׂומה בחינוך הילדים, בפתרון בעיות סוציאליות, משפחתיות ואחרות, תמשוך יותר ויותר אנשים הרחוקים ממטרתה של חכמת הקבלה, אך גם המערכת וגם חכמת הקבלה יהפכו להיות בעלי משמעות ומקובלים בחברה ככוח כללי וטוב עבור כולם.

זו תהייה מערכת סוציאלית אלטרנטיבית ומקבילה, שאינה סותרת שום מערכות כלליות הקיימות. אך במידה והאנושות תתחיל להבין שהיא יכולה לרכוש כאן איזושהי עזרה, תמיכה, אמצעי להתקדמות יותר נכונה, איזון, ביטחון וכולי, היא תתחיל להתקרב אליה. היא תהפוך עבורם בהדרגה יותר ויותר נדרשת ונחוצה.

רשומות קודמות בנושא:
השורש הרוחני של כל האנושות
סימולאטור רוחני – צעד לקראת חברה עתידית
מערכת חברתית גלובלית ועתידית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest