דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שליטה על הגורל שלי

שליטה על הגורל שלי

שאלה: האסטרולוגיה מנסה רק לחזות את הגורל שמצפה לנו. אבל העיקר, זה לשנות את הגורל שלנו, ולא רק לדעת מה יהיה. האם ישנה אפשרות כזאת?

תשובתי: אתה רוצה מצידך להשפיע על כוכבי המזל שלך ולסובב אותם? כן, דבר כזה אפשרי! אם זוהי מערכת אינטגרלית, שבה הכול מקושר הדדית, אז ודאי שאנחנו יכולים להשפיע על הכוכבים שלנו.

כי האדם, הוא בעל כוח עוצמתי ביותר בטבע שמסוגל לחדור פנימה לכל חלק שלו, להתפשט לכל הכיוונים, ללמוד, לדעת, לקשור אחד עם השני, לברר את כל החוקים. באופן כזה, אנחנו מסוגלים לתאר את האופי של כל הקשרים ולהבין איך להיכלל בהם ולהשפיע עליהם.

רק האדם מסוגל לבצע דבר כזה ולא אף אחד אחר. בני האדם בכל הזמנים ניסו להשפיע על גורלם: בעזרת דתות, כל מיני מיסטיקות, אסטרולוגיה וגילוי עתידות, וכמו כן גם על ידי חכמת הקבלה. אנחנו חופשיים לבחור באמצעות מה אנחנו יכולים לשנות את גורלנו. ובאמת, כל שלושת הכיוונים מסוגלים להשפיע עליו.

שאלה: איך אפשר להשפיע על הגורל שלי בעזרת אסטרולוגיה? האם אפשר להשפיע על כוכבי המזל שלי?

תשובתי: הכוכבים רק מראים את השפעת הכוח העליון עלינו. כמובן, שהכוכב עצמו אינו משפיע על שום דבר. כוכבים, זה סימנים של השפעה מלמעלה, ואפשר לשנותם, כלומר לעשות את ההשפעה העליונה הזאת יותר נוחה. זה אפשרי או על ידי דת, או מיסטיקה או חכמת הקבלה, בכל שלושת השיטות.

אנשים דתיים מתפללים, מתאחדים לתפילה משותפת, רוצים ביחד להשפיע על האירועים, מבקשים עזרה מלמעלה. על ידי הפעולות הללו הם יוצרים שינויים בטבע, כי הם בעצמם חלק מהטבע. אי אפשר להבדיל את האדם מהעולם.

אנחנו מסוגלים להשפיע על המתרחש, מאחר והגוף שלנו הוא חלק מהטבע. האדם, זה הכוח המשפיע ביותר בטבע. לכן אם מתאספים אלפי בני אדם ויחד מתפללים ומבקשים משהו, אז הרצון שלהם משפיע על המציאות. כי הם הרי נמצאים בתוך מערכת הטבע.

לכן, כל הגישות מסוגלות להשפיע על האירועים שמתרחשים: דת, מיסטיקה, חכמת הקבלה. ההבדל ביניהן הוא, כיצד הן משפיעות. דת יכולה להשפיע חזק, כי זהו כוח מאורגן שקיים כבר הרבה שנים לאורך דורות רבים.

הבעיה היא רק שהיא מאוד אגואיסטית. כל אחד חושב בה על התועלת העצמית, במקרה הטוב, על תועלת העָם שלו, אבל על חשבונם של האחרים. עָם אחד מתפלל על כך, כדי לנצח עָם אחר.

מיסטיקה היא פחות אגואיסטית, מפני שהאדם, בזה שמנסה בצורה מיסטית להתקשר עם כוכבי המזל שלו, הוא נאלץ לוותר במקצת על האגו שלו. הצורה המיסטית הזאת דורשת ממנו להפוך להיות קצת יותר עדין ורגיש, להקטין את הרצונות החומריים שלו.

וחכמת הקבלה, זוהי השיטה האלטרואיסטית ביותר, שדורשת מהאדם את אהבת הזולת כמו את עצמו. בצורה כזאת אפשר להשפיע על כל הטבע, בדרך הכי בהירה, ישרה ועוצמתית. אם אנחנו נצטייד בטכניקה נכונה, שמאפשרת בצורה טובה ונוחה להשפיע על העולם ועל ידי השינויים הטובים האלה בעולם לשפר גם את המצב העצמי שלנו, אז נשיג השתוות לכוח העליון. ואז האפשרויות והיכולות שלנו תהפוכנה לחלוטין בלתי מוגבלות.

בעזרת חכמת הקבלה אנחנו רוכשים את אותן היכולות כמו שיש לכוח העליון, לכוח הכללי של הטבע שמנהל את כל החומר הדומם, הצומח, בעלי החיים ובני האדם. זהו הכוח היחיד במציאות, הוא נקרא "בורא", ואנחנו יכולים להתחבר איתו: להבין את הרעיון והתוכנית שלו ויחד איתו לנהל את כל מערכת הטבע, להפוך להיות שותפים שלו.

שאלה: אילו אמצעים הכי יעילים עומדים לרשותי כדי לשנות את הגורל שלי?

תשובתי: האמצעי היעיל ביותר לשינוי הגורל, זה להיכנס לקבוצה שמשתוקקת להשיג הידמות והשתוות עם הכוח העליון, כלומר להשיג אהבה לזולת, לבנות כזה קשר ביניהם, שבתוכו מתגלה הכוח העליון. כי אז אפשר להיות בטוח, שאתה משפיע בצורה החיובית ביותר על המשך הגורל בעתיד בלתי מוגבל ועל גורלו של העולם כולו.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 489, 01.01.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest