דף הבית / חינוך, ילדים / שלב חדש של התפתחות האנושות

שלב חדש של התפתחות האנושות

שאלה: מה דורש מאיתנו שלב ההתפתחות האינטגרלי הבא של האנושות, שמתקרב ומתגלגל עלינו, ללא שום קשר בין אם אנחנו רוצים בזה ובין אם לא, נקבל את זה או לא?

תשובתי: הוא דורש מאיתנו גישה חכמה. לראשונה בהיסטוריה של האנושות אנחנו נוכל לנהל את הגורל שלנו, אם נבין שאנחנו צריכים להשתנות בעצמנו.

אנחנו חייבים לבנות חברה חדשה שמקושרת בצורה הדדית לחלוטין, שתהיה דומה לטבע עצמו. כאשר אנחנו נעלה לדרגה הזאת, אז כל מה שדרוש לנו לקיום הפיזי, אנחנו נשיג ונחלק באותה המידה שזה הכרחי לכל אחד. וזה יספיק לנו, ואילו את כל הכוחות שלנו, את כל הזמן, אנחנו ניתן ללימוד האיחוד, מפני שבו אנחנו נגלה את המדרגה הבאה שלנו.

כך אנחנו מתחילים לגלות קיום חדש לגמרי, בדרגה של כוחות, בדרגה של מחשבות, בעולם הווירטואלי. כדור הארץ שלנו יישאר כעולם פיזי שבו קיימים הגופים שלנו, ואילו אנחנו עם הרוח שלנו נתקיים בו זמנית בעולם מקביל ויותר עליון, שם, איפה שאנחנו מוצאים בתקשורת בינינו קיום חדש, מושלם ונצחי.

שאלה: האם האיחוד יהיה מקור התענוג של האנושות העתידה?

תשובתי: כן, דווקא האיחוד יהיה מקור התענוג. זהו מילוי אחר לגמרי, מפני שעל ידי החיבור בינינו, אנחנו יוצרים כזה רצון ענק משותף, שמקבל אנרגיה רבת עוצמה שקיימת ביקום.

אנחנו יוצאים לדרגה שמעל לזמן ולמקום, הולכים למרחב אחר לגמרי שעליו מדברת עכשיו הפיזיקה הקוונטית. אנחנו צריכים לחדור למרחב הזה על ידי הרגשות והשׂכל החדשים, המשותפים והאינטגרליים שלנו. לזה מוביל אותנו הטבע, ודווקא קיום במרחב הזה נקרא "אדם".

אפשר להגיע לזה או בצורה הכרתית, כלומר על ידי זירוז ההתפתחות שלנו והכוונתו לדרך הטובה, או בזה שנתנגד, שזה מה שאנחנו עושים עד היום, על אף שאנחנו בכל מקרה נעים לאותו המצב, אבל בדרך של ייסורים.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
השלב הבא בהתפתחות האנושות
לידה נכונה של האנושות
"אנחנו" זה איבר חישה חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest