שכר בלתי נראה

שאלה: איזה פרס אני מקבל עבור המאמץ שלי? הרי אנחנו לא רואים את העבר ואת העתיד. אז היכן השכר שלי שמאפשר לי להמשיך להתקדם?

תשובתי: אתה מקבל שכר עתק, שכר מאוד מכובד. אילו האנשים היו רואים את מה שאתה מקבל, הם היו מקנאים בך מאוד. זה היה ממרר להם את החיים. אבל אתה חייב ללמוד להעריך את השכר הזה, כי אף על פי שהוא נמצא לפניך, אתה לא שם לב אליו. העולם העליון, המצב הרוחני שאתה מקבל נמצא ממש קרוב, אבל אתה לא מרגיש אותו. אין לך כלים שבעזרתם אפשר להעריך אותו.

אם תיתן לילד רעשן אדום ודבר ערך כלשהו בצבע לא מושך, הוא יתפוס את הרעשן ויזרוק את החפץ היקר. כך גם אנחנו לא מרגישים מה אנחנו מקבלים.

אתה התאמצת, הגעת לשיעור מעיר רחוקה, לכן היית צריך להרגיש שלחשבון שלך נכנס עכשיו סכום כסף גדול, לפחות מאה אלף דולר. אם אתה תרגיש את זה, אז אתה תבוא כל יום, כי יהיה לך מספיק מרץ! אבל על מנת לא להגדיל את הרצון האגואיסטי שלך כדי שתחשוב רק על הפיצוי ותספור כל יום את השטרות, לא נותנים לך לראות את השכר. אף על פי שיש שכר, לא מראים לך אותו כדי שלא תרדוף אחריו. לכן, השכר שלך נשפך כל פעם לידך ומצטבר לערימה גבוהה. אתה לא צריך לדאוג, כי שום דבר לא ילך לאיבוד. אתה תקבל את הכול אחרי שתדע כיצד להשתמש בו נכון, אז תוכל לקחת את כל השכר שקיבלת בתקופה של "לא לשמה" ולהשתמש בו "על מנת להשפיע". העיקר הוא להבין כיצד מגיעים ל"לשמה", כלומר כיצד מושכים את המאור המחזיר למוטב. לכן נאמר, "בראתי יצר רע בראתי לו תורה תבלין, כי המאור שבה מחזירו למוטב".

אור אין סוף ממלא את הכול, למרות שאנחנו לא מרגישים זאת. בינתיים עלינו להשתמש בו כבמאור המחזיר למוטב ואחר כך הוא יבנה בנו "צמצום", "מסך", "אור חוזר", "ראש" "פרצוף" חדש וילמד אותנו לקבל את האור בתוך ה"פרצוף".

הכול נעשה על ידי האור ואני רק מזמין אותו. עליי רק לדעת איזו פעולה צריכה להתבצע. והאור העליון יביא לי אפילו את השכל. עליי להיות כל הזמן בקשר עם האור ולדרוש ממנו, שלב אחר שלב, פעולה אחר פעולה.

בצורה כזאת אני נדבק לעליון, בונה מתוך הרצון לקבל שלי את הנשמה שלי, כלי דהשפעה.

מתוך שיעור על פי מאמר מספר "שמעתי", 23.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שכר עבור הנאמנות
התשלום יהיה על פי הדין
נוסעים בעקבות האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest