דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שיקום המערכת האקולוגית של כדור הארץ

שיקום המערכת האקולוגית של כדור הארץ

שאלה: מה אתה יכול לומר על אקולוגיית העולם, כי היא הרי אינה סתם מופרת, אלא מאיימת באסון?

תשובתי: נכון לעכשיו, המערכת האקולוגית של כדור הארץ קורסת, היא עוברת ריסוק, שבירה, השמדה. היחס הלא נכון שלנו לטבע גורם לבעיות נוראיות. אנחנו כבר הגענו עד לקוטב הצפוני והדרומי, שבהם מתכוננים לקדוח נפט.

אבל כדור הארץ בפני עצמו הוא בעל תכונה מדהימה של התחדשות תחת השפעת אותות חיוביים שיורדים מלמעלה. לכן המשימה של האדם היא להזמין את האותות האלה, ולא לנקות את כדור הארץ מפסולת. זה לא יעבוד. כמה שלא ננקה אותו, הוא הופך ליותר ויותר מלוכלך, כי ניקוי כימי וביולוגי מזיקים עוד יותר לאקולוגיה.

אבל העניין הוא בזה, שכל מה שנמצא בדרגות דומם, צומח וחי מסוגל להתחדש ולהשתקם במהירות מדהימה. וזה אפשרי, רק אם מדָרגה רוחנית עליונה יבואו אותות חיוביים.

ברגע שהאנושות תהפוך להיות הרמונית, באיחוד אינטגרלי, כל האקולוגיה למעשה תתאזן מיד, והעולם יתחיל לפרוח ולהפיץ ריח ניחוח. לא צריך לדאוג לזה באופן מיוחד, כפי שלא צריך לדאוג לשום דבר שנמצא מתחת לדרגה הרוחנית. אם אנחנו נעשה תיקון ברמה הרוחנית, התיקונים יעברו למטה ומיד יגרמו לשינויים בדרגה הגשמית.

הכול ישתנה בכזאת צורה, שיָחזור לצורה האלוקית ההתחלתית. יתאזנו אפילו אותן ההפרות שהתרחשו על פני כדור הארץ במשך עשרים, שלושים אלף השנים האחרונות, ישוחזרו כל המינים של בעלי חיים שנעלמו.

אין בזה שום דבר דמיוני, מפני שכל הטבע מקושר הדדית, וכל הדרגות שלו נמצאות זו מתחת לזו. האור העליון עובר בהיררכיה מלמעלה למטה ומסדר הכול בהרמוניה עליונה.

לכן פריחתו של כדור הארץ תלויה בשינוי ובחינוך הפנימי שלנו. לא צריך לעשות שום דבר חוץ מלתקן את עצמנו. על ידי חינוך מחדש אנחנו נתחיל להסתכל על הטבע בצורה שונה, ובזמן הזה הוא יתחיל לקום לתחייה.

בהדרגה אנחנו נפסיק לעבוד איתו במגמה הקודמת, מפני שנבין, שכל מה שצריך זה להביא את כל העולם למצב של איזון. ולשם כך צריך לקבל מהטבע רק מה שעל ידו אפשר למלא באופן הגיוני את כל האנושות, ולא יותר מזה. אנחנו מחוברים במיליוני קשרים בינינו ועם הטבע כולו. לכן, הודות לשיקום של "מערכת האקולוגיה" הפנימית של האנושות, תתחיל להשתקם המערכת האקולוגית של כדור הארץ.

מתוך התוכנית "סיפורים קצרים", חלק 2, 23.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ניקוי עצמי של הטבע
הטבע סובל לא בגלל הקרינה, אלא בגלל האדם
לא להפר את חוק האיזון הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest