דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / שום מרחקים ושום וירוסים לא מפחידים אותנו

שום מרחקים ושום וירוסים לא מפחידים אותנו

שאלה: לאיזו תוצאה אנחנו צריכים להגיע בכנס? עם אילו מחשבות ורגשות נתפזר חזרה? וכיצד הקו הזה מסתכם בתוכנו?

תשובתי: אנחנו צריכים לחבר פנייה לכל משתתפי הכנס, שהכנס לא מסתיים, אנחנו ממשיכים ללכת קדימה, כלפי מעלה, אנחנו כל הזמן מרגישים בתוכנו את מה שהשגנו מהחיבור, והמרחק רק יאלץ אותנו להגביר ולחזק את ההרגשה הזאת. באופן כזה אנחנו נעלה למדרגה הבאה.

אתם לא מתארים איזה מתח קיים היום בקבוצות שלנו בחו"ל, במיוחד בצפון ובדרום אמריקה. הם מתכוננים לכנס ועושים את האפשרי ואת הבלתי אפשרי.

כל פעם אנחנו נתחבר, ניפרד, שוב נתחבר וניפרד. הפירוד הזה הכרחי כדי שנוכל מעליו לשמור על החיבור הקודם.

מאחר ואנחנו מתפזרים איש איש לדרכו, ניתנת לנו כזאת התנגדות, ואנחנו מעליה חוזרים להרגשת האיחוד הקודמת. ואז האיחוד, שמוכפל בהתנגדות, ייתן לנו עוצמה חדשה, מדרגה רוחנית חדשה.

שאלה: אתה אמרת, שבקבוצות אמריקה ואירופה יש מתח עוצמתי מאוד. אבל יש גם מקומות אחרים, שבהם יש יחס שונה לחלוטין לכנס. האם אנחנו לא נידבק מהם ב"ווירוסים"?

תשובתי: אני לא מפחד מזה. אותה עוצמה שמתאספת בכנס מהווה בפני עצמה כזאת הגנה, ששום וירוסים לא מפחידים אותנו ושום האקרים לא יוכלו להפריע לנו.

אבל אם יש לכם מידע שאיזה שהן קבוצות או אנשים בודדים מתנגדים לרעיון שלנו, צריך להשתדל להסביר להם לפני תחילת הכנס, שהאיחוד הוא התנאי להשגת העולם הרוחני. הם פשוט לא שומעים את זה עדיין. כל אחד מאיתנו יודע את זה על עצמו. כמה זמן עבר עד שהתחלנו לשמוע? לכן אל תפחדו, הכול יהיה בסדר.

מתוך ועידה להכנה לכנס, 09.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
במערבל של רצונות ומחשבות
הכנס אף פעם לא נגמר
יחדיו נעלה גבוה יותר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest