דף הבית / כנסים / "שולחן עגול" בברצלונה

"שולחן עגול" בברצלונה

ב- 22 ביוני, באחד מהמרכזים העירוניים המרכזיים של ברצלונה (ספרד), נערך מפגש ראשון של "שולחן עגול" של נציגי תנועת "Juntos Nos Movemos" עם נציגי כלי התקשורת המקומיים בנושא "כלי התקשורת – מנגנון לשינויים חברתיים?". הדיון שודר במשדר אינטראקטיבי באתר האינטרנט של תנועת "Juntos Nos Movemos".

(217 התחברויות ברחבי המדינה)

[nggallery id=107]

משתתפי הדיון מסביב ל"שולחן העגול": רובין גרייר (עיתונאי אירי – Belfast newspaper, the Ulster News Letter, ברצלונה), אנריק אורדייץ' (מנהל אקדמי של אגף "ניהול אסטרטגי בתקשורת גלובלית" בפקולטה לתקשורת, עיתונאות וסרטים, באוניברסיטה פרטית על שמו של ר. לול, ברצלונה), הלנה גרסייה (מחנכת בבית ספר ספרדי במדריד), עדנה פנטינג קרספו (אזרחית הונדורס, שעובדת וחייה בברצלונה, סופרת), רוזה בלס (נציגת התנועה JNM, ברצלונה), קרלוס פורוי (מפעיל ה"שולחן העגול", נציג תנועת JNM, אואסקה).

המשתתפים דיברו על תפקידם והשפעתם העוצמתית של כלי התקשורת על שינויי הערכים החברתיים של תושבי המדינה והצורך העז בשיתוף פעולה גלוי והדוק בין כלי התקשורת והחברה. באופן בלתי צפוי, הדיון נערך באווירה חמה וכנה עם הרבה רעיונות מעניינים. ראוי לציין במיוחד, שהתקיימה שיחה באמת בונה ולבבית, ללא הצהרות פוליטיות וטענות הדדיות של נציגי המדינות השונות שעובדים וגרים כרגע בספרד ובכנות דואגים לגורל המדינה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest