דף הבית / המשבר ופתרונו / שואה חדשה או משימה מלמעלה?

שואה חדשה או משימה מלמעלה?

דעה: באירופה לא אוהבים את ישראל. מעידים על כך גם הנתונים של ארגונים יהודיים וגם פליטות פה של פוליטיקאים, כגון מילותיו של השליח הצרפתי בלונדון: "המדינה המחורבנת הקטנה תביא אותנו למלחמה גרעינית." והנה האיחוד האירופי הטיל סנקציות כלכליות נגד מדינת ישראל.

התייחסותי: יהודים! אתם חייבים להבין שאף אחד לעולם לא יאהב אתכם. תמיד יתייחסו אליכם כאל זרים, יתרחקו מכם, יחשבו עליכם כעל רחוקים ולא כמו כולם, כעל נוכרים על פני כדור הארץ, כמו חייזרים (ישנה גם גרסה כזאת). הבעיה הזאת אינה שלכם. הבורא יצר אותה והיא נקראת "גלות".

מפני שאתם גולים מהקשר עם הבורא. זה נעשה בכוונה על מנת שתרגישו איך זה להיות לא בקשר עימו. ולרצות ככל יכולתכם לחזור לקשר איתו. וזה אפשרי רק על ידי החיבור שלכם לפי החוקים "להיות כאיש אחד בלב אחד" בערבות כללית ומקיפה אחד עבור השני, כמו אחים. ולאחר מכן להגיע עד "ואהבת לרעיך כמוך."

בכך תהוו דוגמה לחיבור עבור כל העולם. החיבור הוא הדבר היחיד שחסר לעולם ובלעדיו הוא גוסס. כך שמספיק לבכות על השנאה כלפיכם, היא איננה באה מאומות העולם, אלא מהבורא, מ"אין עוד מלבדו", אשר יוצר, מנהל ומעצב את הכול. הגיע הזמן כבר ללמוד משהו מההיסטוריה שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
אנטישמיות: מי אשם ומה לעשות?
חשבון שלא שולם
נשׂאֵי התיקון

One comment

  1. כל כך נכון. אני אומרת את זה בכל מקום בו אני שומעת אנשים מתלוננים. תודה לך הרב לייטמן שפקחת את עינינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest