דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שבעה מיליארד עולמות אין סוף

שבעה מיליארד עולמות אין סוף

laitman_2008-12-07_6468.jpg

בסיכומה של עבודתנו הרוחנית אנחנו צריכים להגיע למצב שבו:

  1. כולנו רוצים להשׂיג את אותה המטרה.
  2. כולנו מחוברים יחד, לא מלמעלה, מאחר ומלכתחילה היינו מחוברים, אלא מאחר וזוהי המטרה המשותפת שלנו.

בעולמנו, בכך שאני מתקן משהו, אנחנו במקרה הטוב מחזירים את החפץ למצבו הקודם, אך בכך שאנחנו מתקנים את הקשרים השבורים עם הנשמות האחרות, אני רוכש הרבה יותר ממה שהיה לי לפני שבירת הנשמה הכללית, וזה בזכות שאני מגלה ומקנה לכל חלק שמחוץ לי עצמאות.

בתוך האגואיזם שלי אני מתייחס לכולם כאילו שאין להם שום עצמאות, ושהם כולם חייבים לשרת אותי. אך בכך שאני מתחיל לאהוב אותם, אני רוצה להתייחס אליהם כאילו כל אחד מהם הוא גדול, עצמאי ומיוחד. כך אנחנו רוצים לראות את ילדנו. אז כל אחד מהחברים הסובבים אותי, פתאום הופך להיות בעל חופש בחירה, כל אחד תופס את מקומו ודרגתו.

כאשר אחר כך אנחנו מתחברים יחד, ואני מצרף את כל החברים האלה אלי, מתגלה שכל אחד מהם גדל והפך להיות גדול כמוני. יוצא שאינני מחבר בחזרה אליי את אותם שבעה מיליארד החלקים, אלא שבעה מיליארד עולמות אין סוף מתחברים יחד. זה אומר שאני מגדיל את הנפח של הכלי הרוחני שלי פי תר"ך (פי 620) פעמים.

כל זה פועל רק ביחס אליי. הרי כולם נמצאים בתוכי והכול תלוי רק בכמה שאני מתאר לעצמי את חבריי, מקנה להם כל פעם צורה נכונה רק בשביל להגדיל את הכלי שלי, לעשות אותו ראוי לגילוי הבורא.

לכן אני מעריך אותם:

  1. מעליי, כדי שהם יהיו גדולים בעיניי.
  2. מתחתי, כדי להשפיע להם.
  3. שווים לי, בכדי להתחבר איתם.

אז אני רוכש כלי ענק ובעל עוצמה שנקרא הנשמה האמיתית שלי. היא הופכת להיות פי שבעה מיליארד גדולה יותר מאשר הייתה לפני התיקון. הרי לפני התיקון אני הייתי קיים בעולם אין סוף כנקודה אחת. עכשיו אני חוזר אליו בהרגשת השלמות והנצחיות הגדולה פי "תר"ך" (פי 620) פעמים. ההבדל בין שני המצבים האלו הוא כמו ההבדל בין טיפת זרע ואדם בוגר המשׂיג הכול.

מתוך השיעור הראשון מהמגה-כנס העולמי, 25.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
גדול פי 613 מאין סוף
פאזל של 7 מיליארד חלקים
אבן הנחצבת מההר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest