דף הבית / הכול על הקורונה / שאננות קורונה בישראל

שאננות קורונה בישראל

שאלה: לאחרונה מספר המאומתים בוירוס הקורונה שבר שיא חדש, מעל 11,000 איש ביממה אחת. ישראל העפילה למקום הראשון בעולם במספר המאומתים ביחס למיליון תושבים, ומעל 560 איש נפטרו בחודש החולף. איך אתה רואה את מצבנו בעוד חודש מהיום?

תשובתי: התרופה שלנו היא רק איחוד העם ומתוכו איחוד עם הבורא. ללא איחוד, לא תעזור לנו שום תרופה. המכות האלו הן גלובליות. פעם ראשונה בהיסטוריה שכל המדינות סביב כדור הארץ מקבלות כולן מכה אחת. כשהמקובלים כותבים לנו שאנחנו חיים בימי המשיח, זה לא שמחר הוא יבוא, אלא המגמה צריכה להיות שכולנו נמצאים תחת חוק אחד.

אין לנו ברירה אלא לראות שבכל הזמנים, אנחנו, היהודים, חייבים להתנהג לפי האמת, לפי החוק "כל ישראל ערבים זה לזה", ו"מאהבת הבריות לאהבת ה'". אם לא נקיים את חוקי החיבור, קודם כל בעם ישראל ואחר כך בצורה גלובלית בכל העולם, לא נגיע לכלום. עלינו להבין שאנחנו צריכים להגיע למצב של קשר בינינו לבורא, ובדרך לבורא עלינו לזכור את מה שכתוב בנבואת ישעיהו, שעמי הארצות יישאו את בני ישראל על כתפיהם ויביאו אותם להר ה'. הכוונה היא שמתוך ההפצה והעבודה שלנו לגילוי דעת הבורא בעולם, הם יעזרו לנו להגיע לבורא, אחרת לא נגיע אליו.

שאלה: ברמה האנושית אנחנו יכולים להבין מה זה חיבור הדדי, ערבות הדדית והתחשבות, אבל מה הכוונה שעם ישראל יהיה מחובר לבורא?

תשובתי: כשעם ישראל רוצה להיות מחובר בקשרי אהבה, ידידות וערבות בתוכו, ואחר כך עם כל באי עולם, זה נקרא להיות מחובר עם הבורא. הכוח שמתגלה בנטייה הזאת נקרא "בורא", הכוח החיובי הנסתר בטבע.

שאלה: ואיך גילוי כוח הבורא ירפא את הקורונה?

תשובתי: כוח החיבור ירפא הכול. כל הבעיות נובעות מכך שאנו מתרחקים זה מזה, וכל התיקון, הריפוי, קורה כשאנחנו מתקרבים זה לזה.

 

 

מתוך ישיבת כתבים, 2.9.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest