דף הבית / כללי / שאלות שבדרך – 29

שאלות שבדרך – 29

photo_rav_gh70_066.jpg

שאלה מהבלוג באנגלית: אתה אומר שעלינו לצאת במהירות האפשרית ממצבים של ירידות. זה נכון. כשאתה בירידה, אתה מרגיש כיצד האנרגיה עוזבת אותך. האם קיימים תרגילים או תחבולות כלשהן, שבעזרתם ניתן להסתיר את המצב הפנימי הרגשי שלך מהסובבים אותך, כדי שהם לא יוכלו לנצל זאת לטובתם?

תשובתי: 1. ללמוד לצאת ממצבי ירידה בעזרת העבודה הרוחנית בסביבת חברים, על ידי השתתפות באירועים השונים שהם מארגנים.

2. כשאתם נמצאים בנפילה, הסובבים רואים בכם מישהו עייף, חולה, עצבני – הם אינם מבינים, שזה נובע מהמצבים הרוחניים שאתם עוברים. ולגבי דאגתך – אל דאגה, יחסם אליך אינו שונה מיחסה של חיה, שאינה מבינה יותר מהתופעות החיצוניות שהיא רואה לנגד עיניה.

שאלה מהבלוג באנגלית: בהכנה לשיעור שנערך ב- 15.06.2009, דיברת על ההבדל בין התקדמות רוחנית מהירה לבין התקדמות רוחנית איטית, ותלית את שתי צורות ההתקדמות בהיפוך הרצונות. אך האם יכולה להיות התקדמות ללא היפוך הרצונות?

תשובתי: לא. אבל באותו שיעור ביררנו כיצד לגשת להיפוך זה.

שאלה מהבלוג באנגלית: אמרת שכדי להגיע לאיחוד, עלינו להיחדר ברצונות של האחרים עד כדי כך שהם יהפכו לרצונותינו, ולחבר ביניהם בעזרת האור העליון. אמרת שאם נעשה זאת, נדמה לבורא.
כיצד ניתן ליישם זאת? כיצד ניתן לצרף אלי את הרצונות של האחרים ולמשוך אליהם את האור העליון?

תשובתי: כל התיקון מתבצע רק מתוך הרצון למשוך ולקבל את האור העליון, וכבר לראות בתוכי את התוצאות מבואו של האור. איננו מרגישים באור בעצמו, אלא רק את בתוצאותיו.

פוסטים נוספים בנושא:
על מצבים בדרך
תאוצה, ולא מהירות
נגד רוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest