דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / רשות לגלות את חכמת הקבלה

רשות לגלות את חכמת הקבלה

אנחנו בנויים כך שאנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד כיצד להיטיב לעצמנו, ולכך מכוונים כל מחשבותינו ורצונותינו. הבורא כל הזמן מגלה לנו רצונות וחללים פנימיים חדשים, וכך הוא מכוון אותנו בכיוון הפוך, הוא מאלץ אותנו לברוח מריקנות. הוא מגלה לי משהו רע ואני בורח ממנו לצד השני, למשהו טוב. שם הוא שוב מגלה לי ריקנות כלשהי, ואני בורח לכיוון ההפוך. כך אנחנו מנוהלים מלמעלה. כל רגע מתגלה בנו רצון חדש כלשהו ואנחנו מנסים למלא אותו באופן אינסטינקטיבי במידת האפשר.

כך הבורא מביא אותנו אל המטרה, להיות כמוהו. למרות שהאדם הפוך לבורא בתכלית, כי הבורא הוא כוח מוחלט של אהבה והשפעה, והאדם הוא כוח שנאה וקבלה. אך בהדרגה הוא יוכל לגלות את הופכיותו ולתקן את עצמו. כדי לסייע לו ניתנה לו חכמת הקבלה, השיטה לגלות את הבורא, את תכונת ההשפעה בעולם הזה. לשם כך הבורא בוחר את האנשים שהוא רוצה לקרבם אליו, אך לא את כולם יחד. למרות שבסופו של דבר כולם יצטרכו להגיע אליו וכל אחד יהיה כמו הבורא, כל אחד מאיתנו שחי על פני כדור הארץ!

לכולם ישנה מטרה אחת, אך אנחנו מתקרבים אליה באופן אינדיבידואלי ובהדרגה. היו אנשים שהחלו להתקרב לבורא עוד לפני אלפי שנים, גם בתקופות מאוחרות יותר, גם היום, ועוד יופיעו בשנים הקרובות. כעת אנחנו נמצאים בשלב האחרון של התפתחות האנושות, כשכולם צריכים לחזור לגלות את הבורא ולעלות לרוחניות כדי לחזור לעולם אין סוף. אפשר לקרוא לנו השורה הראשונה של הדור האחרון.

האדם עסוק בדאגות גשמיות בפרק זמן הקצר של חייו הגשמיים, עד שמתגלה בו השאלה "למה לי כל זה?" ברצונו לדעת מה יש "לפני ואחרי", האם יש משמעות לקיום שלו, הסיבה לחייו? שאלה זו כבר מגיעה ממדרגה גבוהה יותר, משם יורדים החיים לעולם שלנו. לכן שאלות אלו מעלות את האדם מעל כל הדרך שעבר. האדם מתחיל לחפש את התשובה, ואם השאלות הן באמת מעל העולם שלנו, הוא מוצא את חכמת הקבלה. כי ניצוץ רוחני "הנקודה שבלב", הוא כמו אלקטרון בשדה מגנטי – חלקיק בעל מטען שלילי רוחני. הוא מרגיש את "המינוס" הזה ולכן מחפש היכן בסביבתו נמצא המילוי לרצונו.

הוא לא ימצא את המילוי בעולם הזה, וזו הסיבה לאכזבה המתרחבת כעת בעולם. איבדנו תקווה ואמונה ל"עתיד טוב" (קומוניזם או חברת השפע) ועלינו למצוא תשובה למטרת החיים, אחרת העולם כולו ישקע עמוק בסמים, טרור, ייאוש, ויעבור לתרופות נגד דיכאון. האדם לא יידע מה לעשות עם עצמו, כיוון שהריקנות הפנימית תכבה בו את הרצון לחיים. דווקא אנשים אלה יגלו את חכמת הקבלה כשיטה היחידה לגלות משמעות נעלה. לא יעזרו להם דתות, אמונות, מיסטיקה, ניו אייג', מדיטציות, כי הם נותנים הרגעה ברמת העולם הזה, ואילו שאלותיהם שייכות למימד גבוה יותר.

לכן קיבלנו רשות לגלות ולהפיץ את חכמת הקבלה, ואנחנו רואים כיצד אנשים מכל קצוות העולם כבר החלו להתעורר ולהשתוקק אליה.

מתוך שיעור מס' 7 של בכנס "קבלה לעם" העולמי, 10.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הבורא הטעים ביותר!
בשׂדה הרצון הרוחני
להתחבר עם מקור האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest