דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רק עכשיו! הלוואה רוחנית בתנאים משתלמים!

רק עכשיו! הלוואה רוחנית בתנאים משתלמים!

אני יכול לומר בתקווה ובביטחון, שאנחנו ניצבים בפני פעולות רוחניות ריאליות. אם נשכנע את עצמנו בכך שהן מתגלות בקשר ההדדי בינינו ושָם גם מתגלה הבורא, אם נרצה בזה, אז כל האפשרויות וההזדמנויות לפנינו.

מלמעלה פתחו לנו את הכניסה ועכשיו תורנו לעשות כמה צעדים פנימה. הצעדים האלה קלים יחסית, מאחר והם מובטחים על ידי האיחוד. כל אחד אינו הולך קדימה, אלא פנימה, אל המרכז המשותף שלנו, שבו, כתוצאה מהלחץ המשותף באהבה וההשתתפות בהשפעה הדדית, אנחנו נגלה את הבורא.

הגיע הזמן לפעול. אינני משווה את עצמי לאברהם או למשה, אבל המצבים שמתגלים נראים כמו שהיו אז. בואו נשקיע מאמצים, ואתם תראו זאת הלכה למעשה.

אנחנו ניגשים לפעולות רוחניות משותפות, שמביאות לנו את גילוי התורה, כלומר את גילוי האור שמתקן את היצר הרע ומגלה בנו את הבורא.

אני מדבר על זה ברצינות. עד לפני 9-12 חודשים זה לא היה נראה כל כך ריאלי ומעשי, אבל עכשיו אני רואה, שאנחנו בהחלט מסוגלים לזה. קיבלנו אישור מלמעלה, ועכשיו זה תלוי בנו: האם ניקח זאת על עצמנו או לא. זלזול בכך יהיה טעות מרה מאוד ויגרום לצרה גדולה.

אני מאוד מקווה שחג הפסח, הביקורים שלי בקבוצות בחו"ל, הכנס במוסקבה ואירועים אחרים, ישמשו כהכנה גדולה וטובה. זה אפשרי. הכול פתוח לפנינו, וכל העולם עוזר לנו בזה. כל מה שמתרחש בעולם הוא רק עזרה שדוחפת אותנו קדימה.

אבל חייבים להיזהר. באחד ממכתביו בעל הסולם כותב לתלמידו: "לפני שנה מצבך היה הרבה יותר טוב, ועכשיו אתה בירידה. אך אל תתייאש מהרחמים. יכול להיות, שזה שוב יצליח לך".

עכשיו הגיע הזמן של ההתעוררות מלמעלה, ונותנים לנו הזדמנות. אבל צריך לצרף לזה את ההתעוררות מלמטה, ולא עושים עליה שום הנחות.

ההתעוררות מלמעלה היא עזרה גדולה מאוד. הרי אינך צריך לשכנע את הבורא ברצון הטוב שלך. הוא בעצמו נותן לך הזדמנות: "פְנה אליי, ואני פורע". אתה יכול לקחת סחורה, החנווני ירשום את החוב שלך בספר, ותשלם אחר כך. קודם תיכנס לרוחניות, ואחר כך תחזיר.

וכך אנחנו מתקדמים. לא ניתן להסתדר ללא הכוח הרוחני, אך כאשר הוא נמצא, אנחנו יכולים לבצע פעולות רוחניות, ואת החוב נחזיר לאחר מכן. יש לנו עכשיו הזדמנות לקבל הלוואה ולרכוש את העולם הרוחני. ואחר כך נחזיר את החוב, אין בעיות.

אז בואו נקווה שנבין איזו הזדמנות מונחת לפנינו. זה יהיה בלתי נסלח לאבד אותה, מבלי שנוכל להתאחד כמו שצריך.

אבל זה תלוי מאוד בצורה שבה ננצל את הזמן. הרגע הנוכחי הוא מאוד חשוב. ולא צריך להביט לאחור על העולם החיצוני ולחכות. הוא לא יזוז קדימה, לא היום ולא מחר. לא עלינו להחליט זאת.

מתוך שיחה, 08.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המקום שאינו קיים על המפה
לעשות צעד לקראת הבורא
אל תפספסו את ההזדמנות שלכם

One comment

  1. מדמון סגילית

    אין לי מספיק מילים או בכלל מילים לתאר את מה שמרגיש לי את ה משרגישים המון חברים שלי שקראו זאת
    אמן וכולנו נתייחס לכך בכובד ראשאמן בכולנו יתעוררו הרשימות את החלק ברשימו לקחת את זה בכובד ראש!!!!
    לחיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest