דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רק האור ינצח את החוטא המושבע

רק האור ינצח את החוטא המושבע

שאלה: ממה מתחילה הדרישה האמיתית להשפעה? איך אפשר לנצח את החוטא המושבע שבתוכי?

תשובתי: אין בנו דרישה אמיתית להשפעה וגם לא יכולה להיות, עד שהאור לא ישפיע עלינו. כאשר האור יגיע, אז אתה תתפלא ותשתומם – האם היא כזאת תכונת ההשפעה, בניגוד לכל מה שחשבת עד עכשיו.

זה משהו חדש לחלוטין. לאדם שנמצא במציאות שלנו אין שום הכנה מוקדמת והרגשות קודמות מסוג זה. וכאשר מופיעה בו ההרגשה הדקה הזאת, הוא מתחיל לפעול, אפילו באופן לא הכרתי, כדי להתקרב אליה. כל החיים שלו, כל היחסים וכל מה שהתרחש הוא מתחיל לצרף פתאום רק למטרה הזאת, להשגת טיפת הדבקות עם העליון.

לראשונה מתעוררת בו נטייה פנימית למשהו מרוחק ממנו. מרגע זה והלאה הוא מתחיל להתפתח.

אי אפשר להביע את ההרגשה הזאת במילים. אבל האדם אינו יכול להתעורר אם האור העליון לא יעיר אותו. מי שכבר טעם אותו מבין על מה מדובר, אבל כל עוד לא התנסית בזה בעצמך, לא תבין.

לכן אי אפשר לבקש השפעה אמיתית, עד שלא רכשת את התכונה הזאת. אבל בזכות המשחק הזה אנחנו מתקדמים. וכאשר האדם מבצע את כל הדרישות הנחוצות, מבלי שיודע מראש כיצד לעשות זאת, אז מתרחשת בו התפקחות פנימית, כאילו שניצת ניצוץ של אור והוא מתחיל להרגיש שקיים משהו נפרד מכל העולם הזה. וזוהי ההשפעה.

רק צריך לעשות לשם כך את כל מה שאפשר, כל מה שבכוחנו. ואנחנו מתקרבים יותר ויותר לגילוי הזה, אני בטוח בזה. אבל באיזו מהירות, שכל אחד ישאל את עצמו.

מתוך שיעור על העבודה הפנימית, 30.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ניצוץ שחדר מהקומה העליונה
לחייב את הבורא לעזור לנו
עבודת הנמלים של האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest