דף הבית / אקטואליה / רעידות אדמה ביפן ואקוודור

רעידות אדמה ביפן ואקוודור

שאלה: כתוצאה מסדרה של רעידות אדמה בדרום מערב יפן, נהרגו קרוב לארבעים בני אדם ויותר מאלפיים נפצעו. אותו דבר התרחש גם באקוודור, שם מספר ההרוגים הגיע למאתיים שלושים ושלושה בני אדם, ויותר מאלף וחמש מאות פצועים. מדוע במדינות השקטות והלא מזיקות האלו, מתרחשות טרגדיות איומות כאלו?

תשובתי: קשה מאוד להסביר זאת, מפני שהכול תלוי בפריסה הכללית של האנושות על פני שטחו של כדור הארץ. למה פתאום מתרחש כזה אסון דווקא בעם זה ולא אחר? מה הקשר לאקוודור?! אם נחפש סיבה למתרחש, אז עוד מעט כולם ידברו ויכתבו שהיהודים אשמים בכל האסונות. בכל בעיה שתופיע בעולם יאשימו רק את היהודים, שעל ידי התנהגותם הלא נכונה, חוסר האיחוד ביניהם, מעוררים התנהגות כזאת גם בטבע וגם באומות העולם. הטבע מתחיל לצאת מהאיזון שלו, דבר שמתבטא בשינויי אקלים, רעידות אדמה, התפרצויות של הרי געש ואסונות נוספים. אנחנו מעוררים חוסר איזון של הטבע ושל החברה האנושית בכל צורותיה. לכן אנחנו אשמים בכל!

שאלה: אבל הקשר הישיר אינו נראה לעין והאדם לא מרגיש אשם, אז מדוע הכוח העליון נוהג בנו בצורה כזאת?

תשובתי: לראות קשר ישיר זה אומר לגלות את המערכת העליונה של ההנהגה. כך לא ניתן לעשות זאת. מפני שאז תנהג בצורה מאולצת, בכך שתנסה לחמוק ממכות ואילו עליך לנהוג אחרת, עליך לרצות לבצע באופן עצמאי וללא דרבון את החוק העיקרי של הטבע, של הבורא, חוק האיחוד בין כל חלקיו . זה בידיים שלך. עליך לנוע לקראת זה בעצמך, בכך שתרצה להעלות את עצמך לדרגת "אדם" ולא להישאר בדרגת "בהמה".

שאלה: ולמען מטרה זו ייהרגו אלפי בני אדם?

תשובתי: מיליארדי בני אדם חפים מפשע! תתאר לעצמך איזו אשמה מונחת על הכתפיים שלך. אין שום דבר אחר. תקרא את מה שכתוב בספרי הקבלה. על כך מדברים כל הנציגים הגדולים של העם שלנו, החל מאברהם והלאה. אנחנו אחראים לכל הבעיות של העולם, וגם לכל השמחות שלו, אם נתנהג בהתאם. אני סבור שעלינו לחשוב בצורה רצינית על מה שמתרחש ועל מה שמדברת חכמת הקבלה. אחרת, ילמדו אותנו בשיטות נוראיות יותר ורוויות בדם, מאלה שהיינו עדים להן לפני 70-80 שנה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן  18.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest