דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רוצה לשנות את העולם, תשנה את עצמך

רוצה לשנות את העולם, תשנה את עצמך

שאלה: איך אפשר לנצל אירועים שליליים ומסיחי דעת בחיים הגשמיים לצורך התקדמות רוחנית?

תשובתי: עלינו לתפוס את העולם שלנו כאחד יחיד שלם. אין שום דבר שיוצא מחוץ למסגרות של ההנהגה העליונה.

אנחנו לומדים על הכוח היחיד של הטבע, כיצד הוא מנהל את האדם ואת האנושות. לכן, אם מופיעות בחיינו בעיות, עלינו לשייכן לאותו כוח יחיד של הטבע. לכן, עלינו להבין שאם אנחנו מרגישים רע, זה רק מפני שאנחנו נמצאים בחוסר תאום לדרישות שהטבע מציב לפנינו.

חכמת הקבלה מלמדת אותנו, כיצד עלינו לעשות זאת, כיצד להעמיד את עצמנו ביחס לטבע, כיצד להתאחד, כדי שהודות לקשרים הטובים שלנו נצליח בהתאם לכוון את הטבע כלפינו.

לכן את כל ההשפעות השליליות מצד החברה הסובבת, האקולוגיה, התנאים האקלימיים, החיים הפוליטיים והכלכליים וכל שאר האירועים שמתרחשים עם האדם, אנחנו יכולים לפתור בעצמנו ביננו.

הכול תלוי רק ביחסים הטובים ביננו, על ידם אפשר "לרכך" את כל הבעיות ולא בשום צורה אחרת. את זה מלמדת אותנו חכמת הקבלה, ואנחנו מרגישים זאת מתוך התקשורת האנושית.

לפי חכמת הקבלה אם אדם רוצה לשנות את העולם, עליו לשנות את עצמו, את היחס שלו לאחרים. לכן אנחנו מתארגנים בקבוצות ולומדים כיצד למשוך אלינו את הכוח החיובי של הטבע, כדי שהוא ישנה אותנו. באותה מידה שבה הוא ישנה אותנו לכיוון החיובי, העולם יתחיל להשתנות. כזה הוא הקשר ההדדי ביננו לבין מערכת ההנהגה.

מתוך וועידה וידאו עם תלמידים של אקדמיה לקבלה, 21.5.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest