דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / רוצה להתחבר עם העליון? – תעורר את התחתון

רוצה להתחבר עם העליון? – תעורר את התחתון

שאלה: איך לבקש מהעליון מה שבאמת מועיל לך?

תשובתי: תבקש מהעליון כדי שייתן לך לדעת מה הוא רוצה. זה הכי בטוח, זה הכי יועיל: "תעשה רצונך כרצונו". אבל כדי לעשות רצונך כרצונו אתה צריך לדעת מה רצונו. אז תבקש על זה!

שאלה: אבל זה גם לא עובד!

תשובתי: אני לא יודע אם ביקשת. אולי קיבלת, אבל לא הבנת שזו התשובה.

שאלה: איך מזהים אח"פ דעליון?

תשובתי: אנחנו מתחילים להכיר את אח"פ דעליון במידה שמתחברים עם הגו"ע שלנו בינינו. אז הוא מתחיל להתברר בהדרגה. אח"פ דעליון לא קיים ללא גו"ע דתחתון, כלומר ללא החיבור שלנו. רק על ידי זה שמתחברים יחד, אנחנו מגיעים למושג "אחד", ובהתאם אליו יכולים ליצור קשר עם העליון.

עשר ספירות בדרגה תחתונה הופכות להיות לספירה אחת בדרגה עליונה. אנחנו חייבים לחבר את העשר האלה לאחד.

שאלה: איך לעשות, שגו"ע שלנו ירצו להתחבר?

תשובתי: לשם כך דרושה עבודה הדדית, הפצה. אתה אף פעם לא תוכל לעורר את עצמך לקשר עם העליון, אפילו שיש לך ניצוץ, אם אתה לא תקבל מלמטה גירוי, דרישה.

עד שגבר לא נשוי, הוא עדיין לא יוצא מתוך הילדות, הוא חי אצל אימא להנאתו, מעביר את הזמן עם החברים בפאב או במגרש הכדורגל. אבל אם הוא מתחתן ונולד לו ילד, אז כבר יש לו התחייבויות ודאגות, בעיות ודרישות.

כך גם אנחנו, אם אנחנו לא יוצאים לתחתונים, לקהל, ולא מצרפים אותם אלינו, כלומר לא מולידים את הילדים הרוחניים שיחייבו אותנו לגדלות, אז אנחנו בעצמנו אף פעם לא נרצה את זה. כזה הוא סדר המדרגות, שהם כולם נמצאים בגו"ע, ואחפ"ים מצומצמים ונפולים למדרגה התחתונה.

לכן אם אתה רוצה להתחבר לעליון, אתה חייב לעורר את התחתון. רק התחתון יחייב אותך להתחבר לעליון, כך זה עובד. לכן ספר הזוהר לא נגלה עד לימינו ממש, לכן כל חכמת הקבלה הייתה בהסתרה, כי עדיין לא הגיע הזמן של התחתונים להתעורר.

ברגע שהתחתונים הפכו להיות מוכנים להתעורר ובאותה מידה שאנחנו עובדים איתם ומעוררים אותם, אז במידה הזאת יש לנו לעצמנו דרישה לעלות לעליון. אחרת לא תהיה דרישה, כי בכל מדרגה ישנם רק גו"ע, כלים דהשפעה.

מתוך ההכנה לשיעור, 08.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בקשה למי שהוליד אותי
אימא אחת לכולם
בקשה למגע עם העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest