דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רוח, שמתעלה מעל לגוף

רוח, שמתעלה מעל לגוף

שאלה: השלב הבא של התפתחות האנושות הוא יותר חושני. ישנן מספר מגמות שמאשרות את זה. ראשית, הילדים של היום הרבה יותר רגישים לקבלת מידע. שנית, אנחנו רואים שהיום בטלוויזיה הופיעו עשרות תוכניות בידור הקשורות להופעות של מדיומים, והופעת הרבה אנשים עם רגישות יותר דקה, אך בבירור לא מידענית.

נוצרת התחושה שהאנושות משתנה פנימית, אם לא ברמה של הצורה החיצונית, אז ברמה של ארגון הגוף הביולוגי או השיטה לעיבוד המידע. האם קיימת כאן איזו חוקיות?

תשובתי: כל הבעיות האלה החלו להופיע עוד לפני מאות אלפי שנים, בזמן המעבר מהקוף לאדם. אנחנו ירדנו מהעצים, בהדרגה הפסקנו לצוד, התחלנו לעסוק בחקלאות, עברנו לשיטת העבדות, התחלנו להקים ערים, ציביליזציות, להדפיס כסף, המצאנו את הכתיבה, וכולי. כל זה סייע להתפתחות האדם.

לכן, בימינו, אצל האנושות מופיע הצורך בהרגשת הכוח המנהל שייתן לנו אפשרות לגלות בשביל מה אנחנו חיים, לגלות את היכולת להרגיש את המטרה הזאת ולהשיג אותה בהיותנו חיים בעולם הזה ולא בעולם הבא, כפי שמספרת לנו הדת. אנחנו צריכים להשיג את המצב העליון הבא, ללא כל קשר לכך שהגוף חי או מת, כאשר בהיותנו קיימים בגוף הפיזי אנחנו למעשה נמצאים כאילו מחוצה לו, לידו, ורק מזהים את עצמנו עם הגוף.

בעזרת שיעורים מיוחדים בלימוד האינטגרלי, שעוזרים לאדם לפתח את הקישורים כיצד "לצאת מתוך עצמך", להרגיש את האחר, לחיות בתוכו, לאהוב אותו, להתכלל בו, בזה האדם מפתח את הטכנולוגיה של היציאה הפסיכולוגית מתוך עצמו.

וכאשר הוא מתחיל לממש אותה, אז הוא רואה שהוא, זה לא גוף, אלא רוח, רצון, שׂכל, שאינם קיימים בגוף. הגוף מהווה בסך הכול נשא זמני שלהם, אבל הנשא הזה יכול להעביר לאן שהוא רוצה כל מידע מנָשא אחד לאחר, ממחשב אחד למחשב אחר.

כאשר האדם מתחיל להבין שהוא יכול "להעביר את עצמו", אז מופיעה אצלו תחושת החופש. ואז מתוך זה, הוא יכול לפתור בעיות לגמרי אחרות.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 20.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בגוף, ומעל לגוף
לעלות מעל לגורל שלך
סודות האלמוות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest