דף הבית / כלכלה / כסף / רוב המובטלים האמריקאים לא יקבלו יותר קצבאות

רוב המובטלים האמריקאים לא יקבלו יותר קצבאות

photo_rav_gh70_217.gif

ידיעה: "המשבר בשוק העבודה גרם לאנשים רבים להישאר מחוסרי עבודה, ולכן מרבית המובטלים האמריקאים אינם מקבלים יותר את הקצבאות.

בתחילת שנת 2011 75% מהמובטלים היו זכאים לקצבאות, ואילו עכשיו – רק 48% זכאים להן. הדבר מצביע על המשבר המתפתח. אם תקופת תשלומי הקצבאות לא תוארך, אחוז מקבלי הקצבאות צפוי לרדת עוד יותר.

גם השכבות העניות גדלו: ב-2010 קצבאות האבטלה מנעו מ-3.2 מיליון איש ליפול מתחת לקו העוני. אם המובטלים לא מצאו עבודה במשך 99 שבועות, הם גם לא ימצאו אותה לאחר מכן, והם יפסיקו להיות זכאים לקבלת הקצבה. הם זכאים לקבלת תמיכה ממשלתית במסגרת תוכניות סוציאליות אחרות של חלוקת תלושי מזון. 46 מיליון אמריקאים מקבלים תלושי מזון. ואם יישללו דמי האבטלה, הנתון הזה יגדל עוד יותר.

על פי רוב, הקצבאות הממשלתיות לא נועדו לתמוך לטווח ארוך במי שאיבד את עבודתו. בעבר (1983) פרק הזמן המקסימלי ללא עבודה היה 21 שבועות. אך היום, יותר משני מיליון איש אינם יכולים למצוא עבודה לאחר 99 שבועות של קבלת קצבה. הקונגרס האמריקאי האריך את פרק הזמן הזה תשע פעמים. אך לאור הצורך בצמצום הגירעון התקציבי, הקונגרס יכול להחליט לחסוך…"

התייחסותי: יש להפוך את המובטלים לסטודנטים בקורסי "החברה האינטגרלית". הדבר ימנע את חוסר שביעות הרצון, יעלה את מודעותם למתרחש, יאלץ אותם להשתתף בצורה פעילה בתהליכי היצירה, ויעודד אותם לא למרוד, אלא לבנות. תוכנית הלימודים הזאת קיימת ובדוקה.

ידיעות קודמות בנושא:
שיעור האבטלה בספרד – יותר מ-21%
הרוסים מתרוששים, וזה מסוכן למדינה
משחקים בכסף כמו בקלפים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest