דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / רדום בזרועות האויבים…

רדום בזרועות האויבים…

photo_rav_gh70_217.gif

שאלה: מדוע המדענים המודרניים של היום לא מגלים את מהות המתרחש?

תשובתי: להיפך, הם מגיעים בהדרגה למהות. כבר רבים מגלים וכותבים שהחברה האנושית צריכה להשתוקק לאיחוד. נאמר: "חכמה בגויים – תאמין". הידע קיים, הם רואים, שהאיחוד הוא באמת נחוץ, פשוט אין לנו ברירה אחרת. אפשר לראות זאת בעליל אפילו מבלי להימצא בדרך הרוחנית, מבלי לרכוש את שיטת התיקון.

יתרה מכך, הם בעצמם יפיצו את הנחיצות באיחוד. אנחנו רק צריכים בכל הכוחות לזרז את התהליך הזה. אך הדבר העיקרי שנדרש מאיתנו, זה להביא לבני האדם בכל השיטות האפשריות ובכל הערוצים, שקיימת שיטה, אמצעי. וכאן מסתתרת הבעיה: כיצד אנחנו יכולים להגיש את השיטה הזאת לעולם, כדי שיטול את התרופה? כיצד ניתן לשכתב את כל חכמת הקבלה בצורה שאנשים לא יפנו לה עורף?

צריך לפעול בהדרגה: עכשיו אנחנו לא מדברים על הבורא, על התורה, על המצוות וכולי. אנחנו רק תופסים את המחשבה על האיחוד וממשיכים אותה. אחר כך אנחנו מסבירים כל פעם יותר ויותר, עד שאנשים יעברו שינויים מסוימים בהבנה, והעיקר בהתפתחות הפנימית באמצעות האור. ואז יתגלו נקודות חדשות שבלב, וחוץ מזה העולם יוכל להבין ולהכיר, ש"ישראל" זו פונקציה, יעוד. ופתאום יתחילו לתפוס ולקבל אותנו אחרת.

לשֵם כך צריך להביא בהדרגה לאנשים את החלק שלנו, את שיטת התיקון. על המשבר ועל הנחיצות באיחוד הם יספרו בעצמם. אנחנו רק צריכים להסביר כיצד בדיוק להתאחד. אנחנו חשים מרירות מאי היכולת לאיחוד, כאילו שהבורא, הטבע, מוביל אותנו למבוי סתום, רק כדי שאנחנו נהרוג זה את זה. כמו בבבל העתיקה, אנחנו ניצבים מול חוק הכרחי. אנחנו שׂונאים זה את זה ובאותו הזמן גם תלויים זה בזה בצורה מוחלטת ואין סופית. אז מה לעשות? השׂונאים מוכנים להרוג אותי מאחורי גבי, ואני כאילו נרדם על הידיים שלהם, כמו תינוק. האם דבר כזה אפשרי?

הטבע מביא אותנו לחוסר אונים, לאסון. ועל זה אנחנו צריכים לדבר עם העולם, בכך שמראים להם בצורה ברורה שזהו המצב האופטימאלי, כדי לקבל את שיטת התיקון.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 21.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האם יש לך תוכנית מר פיקס?
העולם מוכן לשמוע
הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest