דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / קשר חד צדדי עם העולם

קשר חד צדדי עם העולם

laitman_2010-11-24_7962_us-70.jpg

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 4

שאלה: המידע שקיים ברשת האינטרנט נמצא בפיקוח של קבוצת אנשים קטנה. כיצד נוכל לעקוף אותם בהפצת הידע האמיתי על חכמת הקבלה?

תשובתי: עכשיו אנחנו בונים פורטל, שבו אנחנו רוצים לרכז את החומרים הקשורים לעתידה של האנושות. את הדאגה לגורלו של העולם אנחנו רוצים להביע באופן רציני, ולא היסטרי.

זה יהיה פורטל סולידי מאוד, שמדבר על השינויים בעולם, על מה שמתרחש בו באמת, על כל סוגי המשבר שמופיעים בו. לכל האירועים הללו אנו נותנים את ההסבר של חוכמת הקבלה. הפורטל הזה שייך לנו, ואף אחד אינו יכול לעשות איתו שום דבר.

אותנו לא מדאיג מה שמתרחש באינטרנט. איננו מתכוונים לפקח עליו או להתערב במשהו. ובכלל, לא כדאי לנו לבוא במגע עם הציבור הזה ועם תחומי העיסוק שלו.

אנחנו צריכים להיות סמכות עולמית לגבי שאלות העתיד, ובתחום הזה אף אחד לא יכול להתקרב אלינו מפני שלאף אחד אין ידע אמיתי, אמין, רציני וברור אודות עתיד העולם, כיצד לצאת מהמשבר בחינוך, ביחסים במשפחה, בכלכלה וכדומה.

למעשה, לכל הבעיות הללו קיימת סיבה אחת: חוסר הקשר בין בני האדם, ולכן הבעיות רק מתגברות. אנחנו צריכים להביא את העולם להכרה הזאת בהדרגה, לא בבת אחת, בעזרת מחקרים מדעיים שונים, ובעזרת ההסברים של חכמת הקבלה בצורה הגיונית, רצינית ומעשית.

אין לנו כל כוונה להשתתף בכל מיני הוויכוחים והדיונים שמופיעים באינטרנט ומנוהלים על ידי ארגונים שונים. אין לזה כל שייכות וקשר אלינו.

עצתי היא: אל תסתבכו בשיחות עם העולם, מפני שאין עם מי לדבר. התייחסו לעולם באופן חד צדדי, בכך שתפיצו את הידע שלנו, ואל תצפו לתגובה. כתשובה אל תקבלו שום דבר, ממש כלום.

האנשים אינם יודעים מה לומר, דעתם כל הזמן משתנה, ולכן חבל בכלל להתערבב איתם. תפעלו מולם כמו מול ילדים קטנים, רק לכיוון אחד. אנחנו צריכים לתת להם את החכמה שלנו ולא לקבל מהם את "ידיעותיהם" שאין בהן כל אמת. הם עצמם אינם יודעים מה קורה איתם.

לגבי האינטרנט העניין ברור. אנחנו צריכים להבין שזהו מנגנון של שקר, שמנוצל על ידי מעגלים שונים, שמעוניינים בהתפתחותו: ממשלות, שירותי בטחון, מודיעין ושיווק. כל הרשתות החברתיות והאינפורמטיביות הן תחת פיקוח, ומנוצלות על ידי הארגונים שחוקרים אותנו כדי לנצל אותנו בצורה יותר משוכללת.

מרגע הופעתו של האינטרנט, מייד התבהר לכל המעגלים, קג"ב, FBI ואחרים, מה לעשות איתו, וכיצד להשתמש בו על מנת לאסוף מידע על כל אחד מאיתנו ועל כולנו יחד. כך מנוהל האינטרנט, ואיננו צריכים להיות מעורבים בזה, שיעשו מה שהם רוצים.

עוד יתגלה שזאת פשוט רשת ריגול, כללית ופרטית. ממש מרגלים אחרי כל אחד ואחד ויודעים הכול על כולם. זאת לא בעיה, מפני שכולנו נמצאים שָם, והכול רשום: מה קנית, למי כתבת, מה קיבלת, במה התעניינת, לאלו עמודים נכנסת. מערכות מיוחדות בודקות את הנתונים האלה ולומדות אותם, בכך מסתכמת העבודה העיקרית של רשתות המידע הגדולות שפועלות באינטרנט.

אבל לנו זה לא חשוב, שינצלו זה את זה. אנחנו צריכים להיות מוצגים שָם באופן רציני ביותר, כדי שהאנושות תראה שהמפתח לפיתרון לגבי עתידו של העולם נמצא רק אצלנו.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האינטרנט כמנגנון שליטה
מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת
פנים חדשות לפייסבוק

One comment

  1. שבוע טוב רב!
    בהמשך לשיחת שבת שבא ציינת שלא מתאים לנו לעמוד ולחלק עיתונים-אני תומכת בדעתך ויותר מכך
    …מאחר והאנושות מחזיקה מאותם "רמי מעלה" כמו משרה גבוהה תואר באוניברסיטה עושר וכו'.. עלינו לשאוף שילדינו כן יגיעו למשרות גבוהות{כמובן מי שקיבל כישורים מהבורא}וכל זאת על-מנת שהעם יתחיל להקשיב להם יותר..ולראייה ..בזמן שאני מפיצה את החכמה אני
    מציינת את היותך דוקטור ולא איזה תמהוני ללא ניסיון וזה עובד חזק ביותר כך גם שאני מציינת
    את התלמידים שזה כך וזה כך ישנה השפעה רצינית ביותר על הנכונות של ההדיוטות להקשיב יותר..
    פעם נהגת לומר לתלמידים אל תשקיעו יותר מידי
    בפרנסה..אולי כדאי לחשוב שוב..
    האנושות נוטה להקשיב לדרגה הגבוהה ממנה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest