דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קצת סבלנות, והכול יתבהר מעצמו

קצת סבלנות, והכול יתבהר מעצמו

כנס ניו-ג'רזי, שיעור מס' 1

שאלה: מה נותן לאדם הגילוי של הבורא?

תשובתי: על ידי גילוי הבורא, האדם משיג את הכוח העליון האחד שפועל בכל הבריאה. מזה הכול נהיה לו ברור ומובן. הוא רואה את כל המציאות, שאין בה התחלה וסוף, אלא קיים רק מצב קבוע אחד. המצב האחד הזה מסביר לאדם את הכול, הוא משיג את המימד העליון ולא נשארות לו שום שאלות.

הוא חי מעל לזמן, תנועה ומקום, אין לו חלוקה לעבר, הווה ועתיד. זוהי מציאות שקיימת מחוץ לגופנו הפיזי.

הגוף שלנו חי, אם יש בו דופק, כך הוא תופס את המציאות, בכך שמרגיש את עצמו בתוך הזמן: בעבר, בהווה ובעתיד. אבל כאשר אנחנו יוצאים מחוץ לגבולות גופנו, אז כל זה נעלם. ואז אנחנו מוצאים את עצמנו במצבו של הבורא.

אתה שואל עכשיו: "נו, ומה הלאה?", אבל אין כזאת שאלה, מפני שכל השאלות שלנו נובעות מתוך חיסרון, מתוך הרצון לקבל, שאותו אנחנו משתוקקים למלא. אבל כאשר אנחנו נכללים ברצון להשפיע, אז כל השאלות נעלמות. אנחנו מתמזגים עם הכוח האחד והיחיד. צריך להרגיש את זה וזה ייתן תשובות לכל השאלות שלך, ואילו במילים לא ניתן להביע את זה.

כאשר אני נכנסתי להרגשה רוחנית, זה ענה לי על הכול. השאלה הזאת נובעת לא סתם מסקרנות, אלא מתוך רצון טוב. תגלה את הרוחניות ואתה תראה הכול. על זה כתוב: "טעמו וראו כי טוב ה'". ולפני שאנחנו טועמים את ההרגשה הזאת, אי אפשר לראות אותו ולא ניתן להסביר. כאשר אנחנו נשיג אותו, אז הכול יתבהר מעצמו.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס ניו- ג'רזי, 10.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מטרת החיים היא גילוי הבורא
אין חדש תחת השמש, חוץ מגילוי
תחילת ציר קואורדינאטות חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest