דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קולומביה, טביליסי, צ'ילה, חיפה, אודסה…

קולומביה, טביליסי, צ'ילה, חיפה, אודסה…

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 2

ככל שגבוהה יותר התדירות שבה אנחנו מבצעים שוב ושוב את הבחירה שלנו לטובת הנקודה שבלב, לטובת החיבור, כך הדרך שלנו מהירה יותר. כשאנחנו מתאספים לכאלה כנסים גדולים ונכללים זה בזה ברצונות שלנו, אני מבצע פעולה אחת, וכל השאר מבצעים עוד הרבה פעולות, שכולן מצטרפות אליי. אילו הייתי נשאר לבד, אף פעם לא הייתי מסיים את העבודה הזאת!

אך הבורא עוזר לנו. הוא חילק את הרצון הגדול, שנברא על ידו, להרבה חלקים. כשכל חלק מבצע את העבודה שלו, הוא מוסיף אותה לכל השאר.

אם אנחנו כאן, נניח, 800 בני אדם, וכל אחד במשך היום יבצע 100 פעולות, אז יצא, שכל אחד כביכול ביצע 80,000 פעולות. הרי כולנו מחוברים יחד! וחוץ מהנוכחים באולם הזה, ישנם עוד הרבה חברים שלנו בכל רחבי העולם, שמצטרפים לשידורים שלנו.

לפני שבאתי עכשיו לשיעור, קיבלתי מכתבי ברכה ממוסקבה, סנט-פטרבורג, ישראל, אירופה, גרמניה, מכל המקומות. תראו, כמה אנשים התאספו בכל המרכזים שלנו: עכשיו על המסך: תל-אביב, גליל, רחובות, מינסק, קולומביה, דונצק, טביליסי, צ'ילה, אודסה, באר-שבע, חיפה, אשקלון, חדרה ועוד ועוד.

אנחנו כמות עצומה של בני אדם, ואם ננצל בצורה נכונה את שלושת ימי הכנס האלה, אז נקפוץ למדרגה הבאה ונממש את החוק הזה, שנקרא: "יגעתי ומצאתי!". זה יכול לקרות, והכול תלוי בנו.

אם מצטרפת אלינו כמות גדולה של אנשים, וכל אחד כולל בתוכו את כולם, אז כל אחד יקבל כוח מספיק. אנחנו עבדנו בצורה טובה מאוד על החיבור שלנו, קיבלנו ידע, למדנו, התכוננו במשך שנה שלמה, דיברנו על זה באופן קבוע, שקיימים רק "אנחנו", "ביחד" ו"רק בקשר בינינו מתגלה העולם הרוחני". אז בואו נקווה שנצליח לממש את החיבור הזה.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אני בוחר בנקודה שבלב
הנשמה הכללית, השקופה לאור
להטות את הכף לחיבור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest